حاشیه نگاری پایگاه خبری عصر خوزستان از سومین روز نام نویسی کاندیداها / از ورود سید کریم حسینی تا نام نویسی رسانه ای ها +تصاویر
حاشیه نگاری پایگاه خبری عصر خوزستان از سومین روز نام نویسی کاندیداها / از ورود سید کریم حسینی تا نام نویسی رسانه ای ها +تصاویر

عصرخوزستان: سید کریم حسینی که در انتخابات سال ۹۴ در رقابتی تنگاتنگ از راهیابی به مجلس باز ماند، با حضور در فرمانداری اهواز با نام نویسی برای نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم وارد گود شده است. وی در انتخابات ریاست جمهوری، رییس ستاد سید ابراهیم رئیسی بود. هر چند پیش بینی های او درباره اول […]

عصرخوزستان: سید کریم حسینی که در انتخابات سال ۹۴ در رقابتی تنگاتنگ از راهیابی به مجلس باز ماند، با حضور در فرمانداری اهواز با نام نویسی برای نامزدی در انتخابات مجلس یازدهم وارد گود شده است. وی در انتخابات ریاست جمهوری، رییس ستاد سید ابراهیم رئیسی بود.

هر چند پیش بینی های او درباره اول شدن رییسی در انتخابات ریاست جمهوری در خوزستان اشتباه از آب در آمد و در مقطعی نیز جدال و اختلاف در جمنا مانع از شهردار شدنش شد اما در حال حاضر عملکرد ضعیف لیست امید در اهواز سبب شده تا وی به عنوان شانس اول انتخابات مطرح شود.

 

به گزارش عصر خوزستان، سید رسول موسوی مدیرمسئول روزنامه عصر کارون نیز از چهره های معروف ثبت نامی در سومین روز نام نویسی کاندیداها از حوزه انتخابیه اهواز بود. سید رسول موسوی در مقطعی رییس هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان را برعهده داشت. وی در دوره ی دوم و سوم مجلس شورای اسلامی به‌ عنوان نماینده حوزه انتخابیه اهواز در مجلس شورای اسلامی حضور داشت.

 

طبق گفته فرماندار اهواز، طی دو روز گذشته ۳۲ نفر در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کردند که ثبت‌نام ۳۰ نفر نهایی شده است . تاکنون میانگین سنی ثبت نام کنندگان ۴۶ تا ۵۰ سال است و ۹۱ درصد از افراد ثبت نام کننده مرد هستند.

 

استقبال بانوان خوزستان برای نام نویسی انتخابات مجلس بیشتر از مردان است. طبق آمار منتشر شده، تا امروز ۹ درصد از ۳۲ داوطلب ثبت‌نام شده در اهواز را خانم‌ها و ۹۱ درصد را آقایان تشکیل داده‌اند. همچنین میانگین سنی بین ۴۶ تا ۵۰ سال بوده است.