حاشیه نگاری پایگاه خبری عصرخوزستان از ثبت نام مسعود اسدی در چهارمین روز ثبت نام / ورود چهره ای فراقومی به عرصه انتخابات اهواز / خطر رد صلاحیت چهره های معروف + تصاویر
حاشیه نگاری پایگاه خبری عصرخوزستان از ثبت نام مسعود اسدی در چهارمین روز ثبت نام / ورود چهره ای فراقومی به عرصه انتخابات اهواز / خطر رد صلاحیت چهره های معروف + تصاویر

چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز با ثبت نام چهره های شناخته شده ی دیگری همراه بود.

عصرخوزستان: چهارمین روز ثبت نام کاندیداهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز با ثبت نام چهره های شناخته شده ی دیگری همراه بود.

 

به گزارش پایگاه خبری عصرخوزستان، پس از ثبت نام سید کریم حسینی و انصراف سید شکرخدا موسوی در سومین روز انتخابات که حکایت از خیز اصولگرایان اهواز علی رغم اختلافات با لیستی متفاوت برای بهارستان دارد، ثبت نام مسعود اسدی – چهره ی شاخص و منتقد خوزستان – با گرایشی مستقل، فضای انتخاباتی اهواز و معادلات را تغییر داد.

نام مسعود اسدی با مناظره های سیمای ملی و دفاع تمام عیار از منافع خوزستان در حوزه ی کشاورزی و مخالفت با انتقال آب کارون گره خورده است و به همین دلیل از یک عقبه فراقومی و حمایت اقشار مختلف برخوردار است و در صورت تایید صلاحیت، خاستگاه رای او طبقه زیر متوسط از همه قومیت ها برآورد می شود.

 

وی در حاشیه ثبت نام در گفتگو با خبرنگاران هدف از شرکت در انتخابات را مبارزه بی امان با فساد، دفاع حداکثری از منافع خوزستان و نجات اقتصاد استان از مسیر کشاورزی برشمرد.

 

اسدی در انتخابات اسفند ماه ۹۴ نیز یکی از گزینه های مطرح در اهواز بود که البته با سدی به نام شورای نگهبان مواجه شد. او بعد از رد صلاحیت در بیانیه ای چنین نوشت:  اینجا با شما پیمان می بندم تا آخرین لحظه زندگی و تا آخرین نفس در هر جایگاه و مقامی ولو یک شهروند ساده خوزستانی از عزت، جایگاه و منافع مردم خوزستان پاسداری و حراست کنم.

 

طبق نظرسنجی های صورت گرفته و اظهارات مردمی، مسعود اسدی به همراه سید کریم حسینی و مقتدایی شانس بالایی در رسیدن به بهارستان از حوزه انتخابیه اهواز دارند. باید منتظر تحولات روزهای آینده در ورود شخصیت های معروف و همچنین نظر شورای نگهبان ماند. هر چند خطر رد صلاحیت با وجود اقبال عمومی مردم برای چهره هایی نظیر مسعود اسدی وجود دارد.