ورود رییس سابق آموزش و پرورش ناحیه ۴ به عرصه انتخابات / افزایش اقبال چهره‌های سیاسی خوزستان به حضور در انتخابات
ورود رییس سابق آموزش و پرورش ناحیه ۴ به عرصه انتخابات / افزایش اقبال چهره‌های سیاسی خوزستان به حضور در انتخابات

خمیسی از کسانی است که در طی سالهای اخیر همواره با انتشار مطالب انتقادی اجتماعی و سیاسی در رسانه ها حاضر بوده است و در صورت تایید صلاحیت و نیامدن افرادی همچون عباس حیصمی و قرار گرفتن در لیست ها می تواند بر نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تاثیر گذار باشد.

عصرخوزستان: در چهارمین روز ثبت نام کاندیداها، فاضل خمیسی هم به کارزار انتخاباتی مجلس یازدهم پیوست. وی از چهره های اصلاح طلب استان خوزستان است که در دولت روحانی به عنوان رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز منصوب شد و پس از گذشت قریب ۴ سال از این سمت برکنار و صندلی ریاست را به علی شریفی واگذار کرد و به عنوان منتقد عملکرد آموزش و پرورش خوزستان  شناخته می شود. وی عضو انجمن معلمان استان خوزستان است.

 

به گزارش عصرخوزستان، خمیسی از کسانی است که در طی سالهای اخیر همواره با انتشار مطالب انتقادی اجتماعی و سیاسی در رسانه ها حاضر بوده است و در صورت تایید صلاحیت و نیامدن افرادی همچون عباس حیصمی و قرار گرفتن در لیست ها می تواند بر نتیجه انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه تاثیر گذار باشد.

 

پیش‌بینی‌ می‌شود در روزهای آینده، به‌ ویژه پنجشنبه و جمعه، شاهد حضور هرچه بیشتر چهره‌های سیاسی استان باشیم و باید دید که آیا در روز پایانی ثبت‌نام، شاهد حضور غافل‌گیرانه شخصیت های معروف خواهیم بود؟