گلایه سید احمد آوایی از وضعیت شهرستان دزفول/ مردم دزفول از عدم دفاع از حقوق اولیه آن ها سرخورده شدند/ نمایندگان باید مدیر پرور باشند نه مرید پرور / اوضاع مدیریت شهرستان دزفول آشفته است
گلایه سید احمد آوایی از وضعیت شهرستان دزفول/ مردم دزفول از عدم دفاع از حقوق اولیه آن ها سرخورده شدند/ نمایندگان باید مدیر پرور باشند نه مرید پرور / اوضاع مدیریت شهرستان دزفول آشفته است

عصرخوزستان: پس از اعلام نظر هیات اجرایی انتخابات شهرستان دزفول و تایید صلاحیت اولیه، تکاپوی کاندیداها برای رسیدن به صندلی بهارستان شکل گرفته است.  عباس پاپی زاده نماینده فعلی دزفول، سید احمد آوایی نماینده سابق این شهرستان و عظیم سرافراز عضو سابق شورای شهر از چهره های شاخص این دوره از انتخابات هستند.     […]

عصرخوزستان: پس از اعلام نظر هیات اجرایی انتخابات شهرستان دزفول و تایید صلاحیت اولیه، تکاپوی کاندیداها برای رسیدن به صندلی بهارستان شکل گرفته است.  عباس پاپی زاده نماینده فعلی دزفول، سید احمد آوایی نماینده سابق این شهرستان و عظیم سرافراز عضو سابق شورای شهر از چهره های شاخص این دوره از انتخابات هستند.

 

 

به گزارش عصرخوزستان، در همین زمینه اخیرا سید احمد آوایی نماینده سابق دزفول که عضویت در کمیسیون امنیت ملی نیز در کارنامه خود دارد در مصاحبه ای علت کاندیدا شدن در این دوره را درخواست و فشار بسیاری از مردم و دلسوزان دانسته و گفته است: حقیقت این است که در این دوره از انتخابات به هیچ وجه قصد حضور نداشتم اما بنا به دلایلی علیرغم میل باطنی خود و خانواده ام، وارد این عرصه شوم.

 

 

 

وی در ادامه این مصاحبه با گلایه از نوع مدیریت در دزفول و انتقاد ضمنی از نماینده فعلی این شهرستان، گفت:  مشاهده اوضاع مدیریت شهرستان دزفول و سرخوردگی مردم از عدم دفاع از حقوق اولیه آن ها مرا بر این داشت تا در کنار درخواست دلسوزان وارد عرصه انتخابات شوم. احساس کردم که مردم دزفول در برابر هجمه های بدخواهان، بی پناه مانده اند و نتوانستم عافیت طلب باشم.

 

 

سید احمد آوایی افزود: ما به نمایندگانی نیاز داریم که سلامت نفس داشته باشند، نمایندگانی که مدیران ناکارآمد و بعضا فاسد را به دولت ها تحمیل نکنند، نمایندگانی که مدیر پرور باشند نه مرید پرور.

 

 

 

گفتنی است بر اساس اعلام ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خوزستان،  ۶۱ داوطلب برای تصاحب کرسی‌ بهارستان از حوزه دزفول نام‌نویسی کردند.