گزارش تصویری عصر خوزستان / تشییع پیکر مجتبی عباس‌نژاد از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در اهواز
گزارش تصویری عصر خوزستان / تشییع پیکر مجتبی عباس‌نژاد از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در اهواز

به گزارش عصر خوزستان مجتبی( سروش) عباس نژاد، متولد ۷۲ در شهرستان اهواز، دانشجوی دکترای دانشگاه تورونتو، مسافر هواپیمای حادثه دیده اوکراینی بود که هیچگاه به مقصد نرسید. عباس نژاد که پس از پذیرش توسط دانشگاه تورنتو کانادا، در رشته “دکتری الکترونیک دیجیتال” این دانشگاه در حال تحصیل بود برای دیدن خانواده اش به اهواز […]

به گزارش عصر خوزستان مجتبی( سروش) عباس نژاد، متولد ۷۲ در شهرستان اهواز، دانشجوی دکترای دانشگاه تورونتو، مسافر هواپیمای حادثه دیده اوکراینی بود که هیچگاه به مقصد نرسید. عباس نژاد که پس از پذیرش توسط دانشگاه تورنتو کانادا، در رشته “دکتری الکترونیک دیجیتال” این دانشگاه در حال تحصیل بود برای دیدن خانواده اش به اهواز سفر کرده بود که در حال بازگشت به محل تحصیلش از طریق ایرلاین هوایی تهران- کیف، آسمانی شد.

 

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

 

مجتبی دقایقی قبل از شروع پرواز توییتی را منتشر و با حالت طنز از دوستانش حلالیت خواسته بود. این توییت در ساعات اولیه سقوط هواپیما بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.