آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان به روایت تصویر
آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان به روایت تصویر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین بیان کرد: یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی خوزستان برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور ناشران کشوری و استانی است. محمد جوروند با اشاره به استقبال مردم از دوره گذشته این نمایشگاه در خوزستان افزود: در نمایشگاه کتاب پارسال حدود ۱۶میلیارد ریال کتاب در ۶ روز به فروش رسید که […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین بیان کرد: یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی خوزستان برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور ناشران کشوری و استانی است.

محمد جوروند با اشاره به استقبال مردم از دوره گذشته این نمایشگاه در خوزستان افزود: در نمایشگاه کتاب پارسال حدود ۱۶میلیارد ریال کتاب در ۶ روز به فروش رسید که بی‌سابقه بود و نشان از عشق و اردات مردم خوزستان به حوزه مقدس کتاب است.

 

وی ادامه داد: در نمایشگاه کتاب در سال گذشته به دلیل فروش بالای کتاب با کمبود بن روبه‌رو شدیم که امیدواریم امسال این اتفاق رخ ندهد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانی بیان کرد: در این نمایشگاه در کنار عرضه کتاب، نشست‌های تخصصی به عنوان برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است که از جمله مهمترین آنها می‌توان به نشست تخصصی حکمت و فلسفه، نشست‌هایی در حوزه کودک و نوجوان، نشست‌های قرآن پژوهی، بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و …اشاره کرد.

 

وی گفت: نمایشگاه رسانه‌های دیحیتال در موضوعات نرم افزاری، شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه، سواد فضای مجازی، بازی، پویا نمایی و …نیز همزمان با نمایشگاه کتاب برپا است.

 

در این نمایشگاه ۴۰۰ ناشر استانی و کشوری با بیش از ۹۰ هزار عنوان کتاب در ۳۵۰ غرفه و سه سالن، کتاب‌های خود را در عرضه کرده‌اند.

 

بانک عامل مستقر در نمایشگاه کتاب امسال خوزستان مبلغ هشت میلیارد ریال بن کارت یارانه‌ای الکترونیکی توسط بانک عامل مستقر در نمایشگاه در نظر گرفته‌شده که با ارایه کارت ملی بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد کرد.

 

چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از ۳۰ دی جاری تا پنجم بهمن‌ ۹۸ در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۲ پذیرای دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.