به گزارش عصرخوزستان اپلیکشن وب روبروت” به عنوان یک پدیده در حوزه نظرسنجی، همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام به برگزاری بزرگترین نظرسنجی انتخاباتی در کشور ویژه ی استان خوزستان کرد.   این نظر سنجی در دو مرحله و با ارائه دولیست از کاندیداهای شاخص در حوزه انتخابیه اهواز، […]

به گزارش عصرخوزستان اپلیکشن وب روبروت” به عنوان یک پدیده در حوزه نظرسنجی، همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدام به برگزاری بزرگترین نظرسنجی انتخاباتی در کشور ویژه ی استان خوزستان کرد.

 

این نظر سنجی در دو مرحله و با ارائه دولیست از کاندیداهای شاخص در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی آغاز شد و در حوزه های انتخابیه مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل، شادگان، رامهرمز و رامشیر و آبادان و خرمشهر ادامه پیدا کرد.

 

در حال حاضر  نتایج اولیه نظرسنجی “کمپین روبروت” در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی بر روی خروجی این اپلیکشین وب قرار گرفته است. البته فرآیند این نظرسنجی همچنان ادامه دارد و کاربران شبکه های مجازی تا پایان روز دوم اسفندماه با کلیک بر روی لینک های نظرسنجی کمپین روبروت در تمامی حوزه های انتخابیه می توانند در این نظرسنجی ها شرکت کنند.

 

نظرسنجی کمپین روبروت در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی با ارائه دو لیست از کاندیداهای مطرح انجام شد و مجتبی یوسفی، محمد نوری ممبینی، سید رضا میرزاده، همایون یوسفی، سید کریم حسینی، شبیب جویجری و سید رضا فلاحی مقدم در لیست اول این نظرسنجی و عبدالجلیل فردوس پناه، کیوان ساعدی، ناصر سودانی، قربانعلی سعادت نیا، رامی علاسوند مقدم، رضا کلاه کج و اکبر یاوری کاندیداهایی بودند که در لیست دوم این نظرسنجی قرار گرفتند که در نهایت پس از آرای مردمی و شرکت گسترده کاربران علاقمند به شرکت در این نظرسنجی، نتایج زیر در حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی زیر به دست آمد.

 

همایون یوسفی و سید کریم حسینی با کسب ۱۵/۱۸  درصد آرا جایگاه نخست را به خود اختصاص دادند و شبیب جویجری و رامی علاسوند مقدم به ترتیب با کسب ۱۴ و ۱۱/۱۶ درصد آرا در ردیف های دوم و سوم قرار گرفتند. در عین حال سید رضا میرزاده، ناصر سودانی و سید رضا فلاحی مقدم با اختلاف از دیگران در رده های بعدی جای گرفتند.

 

تا کنون تمامی نظرسنجی های انجام شده از طریق اپلیکشین هایی نظیر تلگرام صورت گرفته است و برگزاری نظرسنجی به صورت اپلیکشین وب تا به حال بی سابقه بوده است.

 

نتایج نهایی نظرسنجی کمپین روبروت پس از پایان مهلت ثبت رای در این اپلیکشین وب  در تمامی حوزه های انتخابیه منتشر می شود.