بر اساس نتایج قطعی اعلام شده در حوزه انتخابیه شهرستان اندیمشک ، فریدون حسنوند موفق به کسب بیشترین آرا در این حوزه شده است.   فرماندار شهرستان اندیمشک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فریدون حسنوند تعداد ۳۳ هزار و ۴۰۰ رای از آرای شهروندان را کسب کرد. وی افزود:  عباس کرمی […]

بر اساس نتایج قطعی اعلام شده در حوزه انتخابیه شهرستان اندیمشک ، فریدون حسنوند موفق به کسب بیشترین آرا در این حوزه شده است.

 

فرماندار شهرستان اندیمشک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فریدون حسنوند تعداد ۳۳ هزار و ۴۰۰ رای از آرای شهروندان را کسب کرد.

وی افزود:  عباس کرمی با تعداد ۲۱ هزار و ۵۰۰ رای  و حجت الاسلام محمدجواد حسینی منش با ۱۰ هزار و ۲۹۷ رای به ترتیب نفرات دوم و سوم این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اندیمشک شدند.

فرماندار اندیمشک کل آرای ماخوزه شهرستان را ۷۰ هزار و ۳۳۹ رای عنوان کرد.

وی گفت: انتخابات شهرستان اندیمشک در کمال صحت و دقت برگزار و دست اندرکاران امر انتخابات با حفظ بی طرفی کامل انتخابات را برگزار کردند.

وی از زحمات شبانه روزی اعضای شورای تامین،هیات های نظارت،اجرایی ،بازرسی و کلیه عوامل امنیتی و ستادی دست اندرکار انتخابات تقدیر کرد.

جهانگیری گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات را ارج نهاده و از همه شهروندان به پاس این حضور تقدیر می کنم.

۱۲ نامزد در صحنه انتخابات اندیمشک رقابت کردند.افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند را در شهرستان اندیمشک بر عهده داشتند.