برگزاری مراسم فرهنگی و جنگ شادی خانواده در شرکت توسعه نیشکر
برگزاری مراسم فرهنگی و جنگ شادی خانواده در شرکت توسعه نیشکر

مراسم اهدا جوایز مسابقه فرهنگی و مسابقه نقاشی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.   به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مراسم سوم اسفند ماه ۹۸ با حضور حجت الاسلام ثابت قدم مشاور امور خانواده و مسئول تبلیغات مسجد ولایت، رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور […]

مراسم اهدا جوایز مسابقه فرهنگی و مسابقه نقاشی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این مراسم سوم اسفند ماه ۹۸ با حضور حجت الاسلام ثابت قدم مشاور امور خانواده و مسئول تبلیغات مسجد ولایت، رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی و با استقبال پرشور خانواده های پرسنل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام ثابت قدم و رضا کیانی مشاور استاندار خوزستان در رابطه با نقش خانواده به عنوان مهمترین رکن سازنده هویت کودکان سخنرانی نموده و بر تحکیم بنیان های خانواده در ایجاد جامعه ای سالم و بانشاط تاکید کردند.

 

ضرورت تحکیم بنیان های خانواده

 

حجت الاسلام ثابت قدم اظهار داشت: ازدواج شروع جدیدی است که با مطالعه، آگاهی و شناخت کافی می توان آن را به بهترین دوران زندگی تبدیل کرد.

 

مشاور امور خانواده و مسئول تبلیغات مسجد ولایت در ادامه تصریح کرد: زوجین باید به یکدیگر توجه داشته باشند تا از نفوذ آسیب‌ها در خانواده جلوگیری شود و بنیان خانواده مستحکم بماند.

 

وی افزود: بخش قابل توجهی از قوانین و احکام دین اسلام مربوط به خانواده است و در فرهنگ اسلامی بنایی رفیع‌تر و خیمه‌ای شکوهمندتر از خانواده وجود ندارد.‏

 

مطالعه باید از سنین پایین بین کودکان فرهنگ سازی شود

 

در ادامه این مراسم، مشاور استاندار خوزستان در امور فرهنگی با تاکید بر ضرورت ایجاد فرهنگ مطالعه در بین کودکان، اظهار داشت: مطالعه باید از سنین پایین بین کودکان فرهنگ سازی شود.

 

رضا کیانی افزود: والدین و مدارس نقش تاثیرگذاری در ترویج فرهنگ مطالعه دارند و قرار گرفتن کتاب در سبد خانوار یکی از راه‌‌های تحقق این امر است. تربیت نسلی که مشتاق و علاقه مند به مطالعه است باید از خانواده ها و مدارس پایه ریزی شود.

 

وی تصریح کرد: ترویج کتاب و کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه یکی از ضرورت های موجود است و در این میان گروه کودک و نوجوان، جامعه هدف اصلی در نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی است.

 

بنا به این گزارش، جنگ شاد کودکانه، نمایشگاه نقاشی، مسابقه، نمایش عروسکی، اجرای گروه نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، موسیقی و…. از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

در پایان مراسم از برندگان دو مسابقه نقاشی و مسابقه فرهنگی تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است مسابقه نقاشی ویژه فرزندان پرسنل و مسابقه فرهنگی با مشارکت بسیج کارگری شهید رضوی و روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد.