غلامرضا شریعتی در آئین افتتاح یک کارگاه تولیدی ماسک در اهواز با تقدیر از زحمات زحمت کشان این عرصه اظهارداشت: در این مجموعه در گذشته لباس و پکیج‌های استریل برای بیمارستان‌ها تولید می‌شد اما با وجود بیماری کرونا مطابق با نیاز ما سیستم خط را تغییر و اصلاح کردند.   وی افزود: همچنین در این […]

غلامرضا شریعتی در آئین افتتاح یک کارگاه تولیدی ماسک در اهواز با تقدیر از زحمات زحمت کشان این عرصه اظهارداشت: در این مجموعه در گذشته لباس و پکیج‌های استریل برای بیمارستان‌ها تولید می‌شد اما با وجود بیماری کرونا مطابق با نیاز ما سیستم خط را تغییر و اصلاح کردند.

 

وی افزود: همچنین در این کارگاه  روزانه یک‌هزار پکیج استریل تولید می‌شود و علاوه بر آن روزانه ۱۵ هزار ماسک و ۳۰۰ لباس استریل و محافظتی برای کادر بهداشت و درمان که ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی دارند، تولید می‌شود.

 

استاندار خوزستان با اشاره به ویژگی این کارگاه گفت: با تولیدات این کارگاه به ظرفیت استان افزوده شده که کار بسیار ارزشمندی است و علاوه بر تولیدهای خطی شرایط تولید و عرضه ماسک و لباس نیز در این کارگاه فراهم شده است.

 

وی افزود: این کارخانه ماشین‌آلات جدید هم سفارش داده است که به محض رسیدن می‌توانند خط را به ظرفیت تولید بالا برسانند.

شریعتی به ویژگی‌های این کارگاه اشاره کرد و گفت: در این کارگاه تولیدات به صورت کاملا استریل، استاندارد و علمی انجام می‌شود و تجهیزات استریل را کامل دارند و خط تولید را پیش می‌برند.

 

وی همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی در دوران شیوع کرونا گفت: این کارگاه زمینه اشتغال ۶۰ نفر فراهم شده است ،این افراد کار خود را طبق ضوابط و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت انجام می‌دهند که از آنها قدردانی می‌شود.