به گزارش عصر خوزستان حسین علیپور، فرزند شهید مدافع حرم با اشاره به لغو برگزاری یادواره شهید جانمحمد علیپور اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترش ویروس منحوس کرونا یادواره شهید علیپور در سومین سالگرد شهادت این شهید مدافع حرم برگزار نمی گردد.   وی افزود: با عنایت به شرایط اقتصادی که در اثر […]

 

به گزارش عصر خوزستان حسین علیپور، فرزند شهید مدافع حرم با اشاره به لغو برگزاری یادواره شهید جانمحمد علیپور اظهار داشت: با توجه به شیوع گسترش ویروس منحوس کرونا یادواره شهید علیپور در سومین سالگرد شهادت این شهید مدافع حرم برگزار نمی گردد.

 

وی افزود: با عنایت به شرایط اقتصادی که در اثر شیوع این ویروس برای برخی از اقشار جامعه بوجود آمده و در لبیک به فرمایش ولی امر مسلمین امام خامنه ای ( مدظله العالی) هزینه های برگزاری این یادواره به کمک مومنانه اختصاص یافت.

 

علیپور با اشاره به اینکه این کمک مومنانه در قالب بسته های مواد خوراکی تهیه و توزیع شده است، گفت: با کمک و همراهی هیات رزمندگان اسلام اندیمشک بسته های کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع شده است.

 

حسین علیپور با آرزوی سلامتی برای همه هموطنان اظهار داشت: پدر شهیدم همواره خود را سرباز ولایت می دانست و برای آسایش و سلامتی مردم کشور عزیز مان آماده جانفشانی بود، پس در این برهه حساس سلامت مردم را بر برگزاری یادواره ارجح دانستیم.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد:بی گمان روح پدرمان نیز از این اقدام که لبیکی بود به فرمایش حضرت آقا از ما خشنود و راضی باشد.