به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، دکتر عبدعلی ناصری گفت: در سایه عنایت پروردگار، انسجام مدیران و همت پرسنل، جهش تولید به میزان 618461 تن شکر و افزایش دوبرابری تولید شکر نسبت به دو سال گذشته محقق شد.وی افزود: میزان تولید شکر ۲۵ درصد بیشتر از پیش بینی‌های اولیه بود و رکوردی ماندگار در […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، دکتر عبدعلی ناصری گفت: در سایه عنایت پروردگار، انسجام مدیران و همت پرسنل، جهش تولید به میزان 618461 تن شکر و افزایش دوبرابری تولید شکر نسبت به دو سال گذشته محقق شد.
وی افزود: میزان تولید شکر ۲۵ درصد بیشتر از پیش بینی‌های اولیه بود و رکوردی ماندگار در کشت و صنعت های هفتگانه در برداشت نیشکر و استحصال شکر رقم خورد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش بارندگی ها در سال گذشته تصریح کرد: امسال علی‌رغم محدودیت منابع آبی، با پشتیبانی و مانع زدایی در تولید، موفقیتی دیگری را در سال زراعی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رقم خواهیم زد و به ظرفیت اسمی تولید شکر دست خواهیم یافت.

ناصری با اشاره به ضرورت مدیریت در زمان بحران و مواقع دشوار ، تاکید کرد: هر بحرانی را باید با استراتژی خاصی مدیریت کرد و عبور از وضعیت بحرانی و بازگشت به شرایط عادی با تصمیم گیری های بموقع و درست، هنر مدیریت است.

وی با اشاره به رکوردزنی ها و رکوردشکنی ها در شرکت توسعه نیشکر عنوان کرد: در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به همت همه مدیران و پرسنل، موفقیت‌های چشمگیری در شرکت توسعه نیشکر رقم خورد و دستاوردهای عظیمی حاصل و جهش تولید محقق شد و امسال نیز که بار دیگر مزین به نام تولید همراه با پشتیبانی و مانع زدایی است، این دستاوردها و موفقیت ها در صنعت بزرگ نیشکر ادامه خواهد یافت.

تداوم رکوردشکنی‌ها در تولید شکر با پشتیبانی‌ها و مانع زدایی : شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی.