توربین گازی تلمبه‌خانه نفت گوره بازسازی شد
توربین گازی تلمبه‌خانه نفت گوره بازسازی شد

سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی از بازسازی و تعمیر اساسی یکی از توربین‌های گازی تلمبه‌خانه گوره خبر داد. به گزارش عصر خوزستان به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همایون داودی فیل‌آبادی اعلام کرد که این توربین گازی تلمبه‌خانه گوره از نوع ورکسپور است که بازسازی و مونتاژ آن بدون استفاده از دانش فنی کارخانه سازنده و با بهره‌گیری […]

سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی از بازسازی و تعمیر اساسی یکی از توربین‌های گازی تلمبه‌خانه گوره خبر داد.

توربین گازی تلمبه‌خانه نفت گوره بازسازی شد

به گزارش عصر خوزستان به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همایون داودی فیل‌آبادی اعلام کرد که این توربین گازی تلمبه‌خانه گوره از نوع ورکسپور است که بازسازی و مونتاژ آن بدون استفاده از دانش فنی کارخانه سازنده و با بهره‌گیری از توانمندی و تجربه متخصصان این مدیریت در کارگاه مرکزی اهواز انجام شد.

وی افزود: این نوع توربین‌ شامل مولد گاز داغ و توربین نیروست و هرکدام شامل دو بخش بدنه‌ها و روتورهاست که عملیات بازسازی و تعمیرات اساسی این بخش‌ها و مونتاژ نهایی توربین با استفاده از قطعات یدکی ساخت شرکت‌های توانمند داخلی، امکانات موجود کارگاهی و تجربه و دانش فنی کارکنان، با کیفیت بالا محقق شد.

سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی گفت: در این تعمیرات کمپرسور هوا، کمپرسور توربین و پوسته میانی، توربین نیرو، روتور مولد گاز داغ مطابق استانداردهای فنی بازسازی و مونتاژ شد.

داودی فیل‌آبادی یادآور شد: توربین‌های گازی ورکسپور، از جمله توربین‌هایی هستند که از چند دهه پیش در تلمبه‌خانه نفت گوره فعال‌اند و تعمیرات اساسی آنها به‌طور دوره‌ای از سوی این مدیریت انجام می‌شود.