آذین بندی و فضا سازی گسترده سطح منطقه چهار شهرداری به مناسبت عید سعید فطر
 
  آذین بندی و فضا سازی گسترده سطح منطقه چهار شهرداری به مناسبت عید سعید فطر

عصر خوزستان: به گزارش امور ارتباطات شهرداري منطقه چهار اهواز، *پوریا راهنورد سرپرست منطقه چهار شهرداری  ضمن تبریک فرا رسیدن این عید بزرگ به تمامی مسلمانان و قبولی طاعات و عبادات افزود: عید سعید فطر فرصتی است تا بتوانیم فضای شادی برای شهروندان ایجاد کنیم. *مدیر منطقه چهار افزود:در همین راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی […]

عصر خوزستان:

به گزارش امور ارتباطات شهرداري منطقه چهار اهواز، *پوریا راهنورد سرپرست منطقه چهار شهرداری  ضمن تبریک فرا رسیدن این عید بزرگ به تمامی مسلمانان و قبولی طاعات و عبادات افزود: عید سعید فطر فرصتی است تا بتوانیم فضای شادی برای شهروندان ایجاد کنیم.

*مدیر منطقه چهار افزود:در همین راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه با هدف اهمیت و لزوم فضاسازی محیطی، ایجاد فضای معنوی، ایجاد چشم انداز زیبا در سطح منطقه و افزایش روحیه نشاط در بین شهروندان اقدام به فضاسازی و آذین بندی سطح منطقه با بنر و ریسه رنگی کرد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداري منطقه چهار اهواز، پوریا راهنورد سرپرست منطقه چهار شهرداری ضمن تبریک فرا رسیدن این عید بزرگ به تمامی مسلمانان و قبولی طاعات و عبادات افزود: عید سعید فطر فرصتی است تا بتوانیم فضای شادی برای شهروندان ایجاد کنیم.

*مدیر منطقه چهار افزود: در همین راستا معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه با هدف اهمیت و لزوم فضاسازی محیطی، ایجاد فضای معنوی، ایجاد چشم انداز زیبا در سطح منطقه و افزایش روحیه نشاط در بین شهروندان اقدام به فضاسازی و آذین بندی سطح منطقه با بنر و ریسه رنگی کرد.