عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فسطین اشغالی گفت: فلسطین مظلوم نیازمند حمایت همه جانبه جهانیان است. به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر اظهارداشت: امروز فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه همه ملت‌های آزاده است و این حمایت […]

عصر خوزستان:

امام جمعه آبادان: دنیا به سوی حمایت از فلسطین در حرکت است

آبادان – ایرنا – امام جمعه آبادان ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در فسطین اشغالی گفت: فلسطین مظلوم نیازمند حمایت همه جانبه جهانیان است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید فطر اظهارداشت: امروز فلسطین نیازمند حمایت همه جانبه همه ملت‌های آزاده است و این حمایت با هر وسیله‌ای باید صورت گیرد.

وی افزود: روزی جوانان فلسطینی با سنگ برابر دشمن تمام مسلح خود ایستادگی می‌کرد ولی اکنون موشک‌های حماس از غزه و کرانه باختری رود اردن خواب را از دشمن صهیونیستی گرفته‌اند و در حالی که روزی تفکر صهیونیست‌ها تحقق شعار از نیل تا فرات بود ولی امروزه به دنبال امنیت در دیوارهای خود هستند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه زمان زیادی تا نابودی این غده سرطانی که بلای جهان اسلام است باقی نمانده، گفت: رژیم صهیونیستی با ایفای نقش انگلیس در منطقه به دنبال تفرقه افکنی بین کشورهای اسلامی است.

وی افزود: این نبرد یک نبرد سرنوشت ساز است که درنهایت پیروزی فلسطین را رقم خواهد زد و باید از آنها در این راه حمایت شود.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور درخصوص انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراها گفت: مشارکت حداکثری موجب طراوت، قدرت و صلابت انقلاب و نظام است و بدون شک در عمل برگ زرینی در تاریخ تحولات کشور ما را به رغم تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی دشمنان رقم می‌زند.

امام جمعه آبادان گفت: انتخابات خردادماه سال جاری یکی از مهمترین انتخابات کشور است که باید همه حضوری پرشور و حداکثری در آن داشته باشیم.

وی با اشاره به  اینکه انتخاب فرد اصلح هم به عنوان رییس جمهوری و هم اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا از وظایف خطیر مردم در این دوره از انتخابات است، افزود: این دوره از اهمیت ویژه‌ای به لحاظ شرایط بین المللی و سیاسی برخوردار است و مشارکت اثرگذار مردم در آن مانند مشت محکم بر یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور بیان کرد: حضور گسترده در انتخابات پیش رو ضمن افزایش اقتدار ایران به معنای رنگ باختن تمامی توطئه‌های دشمنان است که می‌کوشند تا با ایجاد جوی منفی و یاس در جامعه ما مشارکت مردم را پای صندوق‌های رای پایین آورند.

وی با قدردانی از تلاش کادر درمانی در مقابله با کرونا گفت: شیوخ و سران عشایر مانع دیدو بازدیدهای عید فطر شوند تا این ویروس منحوس از منطقه خارج شود.

امام جمعه آبادان با اشاره به نقش بازاریان و کسبه در خروج آبادان از وضعیت قرمز گفت: این قشر از جامعه بیشترین ضرر را از کرونا داشتند و مردم با همکاری و همراهی بیشتر مانع از ضرر اقتصادی در جامعه شوند.

منبع: ایرنا