تقدیر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران
 
  تقدیر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ بعد از ظهر روز پنجشنبه همزمان با عید سعید فطر، مدیر عامل این سازمان به همراه جمعی از مدیران مجموعه سازمان پارکها با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار و از آنها تقدیر بعمل آوردند. مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ بعد از ظهر روز پنجشنبه همزمان با عید سعید فطر، مدیر عامل این سازمان به همراه جمعی از مدیران مجموعه سازمان پارکها با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار و از آنها تقدیر بعمل آوردند.

مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز با اشاره به فرموده امام راحل که هر چه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و جانبازان است، گفت: در واقع این امنیت که در جامعه وجود دارد از برکت خون شهداست و همه ما مدیون آنها و خانواده های ایشان هستیم.
وی با بیان اینکه تقدیر از این خانواده های معزز کمترین کاری است که می تواند صورت پذیرد، تصریح کرد: عید سعید فطر که یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان می باشد، بهترین فرصت بود تا از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز، تقدیر بعمل آید.
شجاعی نژاد عنوان کرد: خوشبختانه این سازمان از سه خانواده شهید (یک فرزند و دو برادر شهید)، دو جانباز سرافراز و دو ایثارگر غیور برخوردار می باشد که همه آنها از برکات این مجموعه می باشند.
شایان ذکر است هادی محمدی والا (قائم مقام)، عبدالکریم رزاز مسئول امور ایثارگران، سید محمد مهدوی فرمانده بسیج و میلاد معصومی رئیس اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضا سبز، سید رشید شجاعی را در دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران همراهی کردند.