عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با محکومیت به خاک و خون کشیدن دختران مظلوم افغانستانی گفت: سکوت جوامع بین الملل دربرابر این عملیات تروریستی و جنایت هولناک پذیرفتنی نیست. به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی روز پنجشنبه در خطبه نماز عید فطر در مقابل مصلای امام علی(ع) دزفول افزود: باید […]

عصر خوزستان:

سکوت جوامع بین الملل دربرابر عملیات تروریستی افغانستان پذیرفتنی نیست

دزفول- ایرنا- امام جمعه دزفول با محکومیت به خاک و خون کشیدن دختران مظلوم افغانستانی گفت: سکوت جوامع بین الملل دربرابر این عملیات تروریستی و جنایت هولناک پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی روز پنجشنبه در خطبه نماز عید فطر در مقابل مصلای امام علی(ع) دزفول افزود: باید از مجامع بین الملل پرسید که آیا اگر چنینی اتفاق و جنایتی در یکی از کشورهای اروپایی رخ می‌داد باز هم سکوت می‌کردند.

تروریست‌ها شنبه هجدهم اردیبهشت ماه جاری با یک خودروی بمب گذاری شده، مدرسه سیدالشهدای “دشت برجی” در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار دادند که در اثر آن ۸۵ نفر شهید و بیش از ۱۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص مذاکرات وین گفت: آمریکا در این مذاکرات به دنبال چانه زنی و زیاده خواهی نباشد چراکه هیچ نتیجه‌ای نخواهد گرفت و نظر قطعی همان نظر مقام معظم رهبری یعنی برداشتن همه تحریم‌ها، راستی آزمایی و درنهایت بازگشت به برجام است.

فلسطینی‌ها پاسخ جنایات اسراییل را با موشک‌های نقطه زن می‌دهند

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اظهارداشت: ۱۰ ها نفر از فلسطینی‌ها در جنایات اخیر اسراییل و حمله به مسجد الاقصی به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه رزمندگان فلسطینی و حماس با موشک‌های نقطه زن خود پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی را خواهند داد، افزود: نقش پشت پرده آمریکا در اغلب جنایات در افغانستان، یمن و فلسطین به خوبی آشکار است.

امام جمعه دزفول گفت: کوتاه آمدن بن سلمان ولیعهد سعودی به خاطر مقاومت و پیروزی یمنی‌ها است و امیدواریم تجاوز عربستان به یمن به طور کامل دفع شود.

شرکت در انتخابات وظیفه‌ای شرعی است

حجت الاسلام قاضی دزفولی درخصوص انتخابات ریاست جمهوری و شوراها گفت: نظر شورای نگهبان ناظر بر ساماندهی ثبت نام‌ها و اعلام هزینه‌های تبلیغاتی است که برخی از داوطلبان این موضوع را پذیرفتند و برخی دیگر نپذیرفتند.

وی افزود: مردم فهیم ایران اسلامی خوب می‌دانند که شرکت کردن در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است و براساس تکلیف شرعی در این رویداد سیاسی شرکت خواهند کرد.

نماز عید سعید فطر بعد از یک ماه بندگی مومنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مقابل مصلای امام علی (ع) اقامه شد. 

منبع: ایرنا