پیام تبریک مدیر شهرداری منطقه ۸ بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
 
  پیام تبریک مدیر شهرداری منطقه ۸ بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمین و ملت ایران اسلامی ، عموم شهروندان عزیز اهوازی تبریک گفت . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸اهواز، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه مدیر منطقه ۸ در پیام تبریک خود گفت: بسمه تعالی عید فطر پایان یافتن رمضان نیست ، […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمین و ملت ایران اسلامی ، عموم شهروندان عزیز اهوازی تبریک گفت .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸اهواز، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه مدیر منطقه ۸ در پیام تبریک خود گفت:
بسمه تعالی
عید فطر پایان یافتن رمضان نیست ، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به پاس یکماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن گناهان خویشتن از دل ها و جانها می باشد .

عید فطر روز شکر به درگاه الهی بخاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن دعوت و هدایت نمود .

عید فطر تجلی خداخواهی و جشن دوری از معصیت ، اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است همانگونه که به فرموده مقام عظمی ولایت روز پاداش نام گرفت و رویت رحمت الهی بعد از ماه مبارک رمضان می باشد .

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک حلول ماه شوال و فرخنده عید بزرگ سعید فطر به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و همه مسلمین جهان و ملت ایران اسلامی و همکاران و خانواده هایشان در مجموعه شهرداری از درگاه خداوند متعال عزت ، رستگاری و کرامت را برای همگان مسئلت دارم .