۳ مجروح حاصل تیراندازی مراسم عید فطر در سوسنگرد
۳ مجروح حاصل تیراندازی مراسم عید فطر در سوسنگرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از مجروحیت سه نفر براثر تیراندازی در مراسم یزله‌خوانی روز عید فطر در سوسنگرد خبر داد. سرهنگ حکیم عبداللهی اظهار کرد: صبح امروز (۲۳ اردیبهشت‌ماه) در پی تیراندازی غیر مجاز در مراسم یزله‌خوانی عید فطر در سوسنگرد، سه نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند. به گزارش ایسنا به نقل از […]


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از مجروحیت سه نفر براثر تیراندازی در مراسم یزله‌خوانی روز عید فطر در سوسنگرد خبر داد.

سرهنگ حکیم عبداللهی اظهار کرد: صبح امروز (۲۳ اردیبهشت‌ماه) در پی تیراندازی غیر مجاز در مراسم یزله‌خوانی عید فطر در سوسنگرد، سه نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: از همان لحظات اولیه، ماموران پلیس برای بررسی موضوع در صحنه حادثه حاضر شدند و تحقیقات پلیسی را در این ارتباط آغاز کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: متاسفانه با وجود تذکرات و هشدارهای صادره از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در خصوص عدم تجمع و دورهمی‌ها، شاهد برگزاری این مراسم بوده‌ایم که یکی از عواقب آن نیز همین مجروحیت سه شهروند سوسنگردی است.

وی به تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی اشاره کرد و افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این عرصه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام