انجام17  عملیات آتش نشانی در اهواز
 
  انجام17  عملیات آتش نشانی در اهواز

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان17 عملیات مهار آتش و امدادی را در 24 ساعت گذشته با جدیت انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 2 و17دقیقه بامداد با […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان17 عملیات مهار آتش و امدادی را در 24 ساعت گذشته با جدیت انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 2 و17دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، حریق خودرو تیبا در مسیر منطقه کیان بین خیابان شیخ بها و ناصرخسرو اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را اتصال فن کولر خودرو گزارش کرد و افزود: آتش نشانان با تجهیزات کافی در محل حادثه حاضر شدند و با استفاده از لوله های آبرسان حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.
قنبری به مهار حریق ترانس برق ساعت 2 و 26 دقیقه بامداد در کوی رسالت توسط آتش نشانان اشاره و تصریح کرد: خودرو تیبا ساعت 10 و 12 دقیقه در منطقه حصیر آباد خیابان چهار به علت حرارت دیدن اسپری درون داشبورت دچار آتش سوزی شد و شعله های حریق با حضور به موقع آتش نشانان به وسیله تجهیزات خاموش کننده اطفا شد.
وی ادامه داد: حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت 10 و 33 دقیقه در شهرک حفاری، حریق موتورسیلکت سه چرخ ساعت 12 و 31 دقیقه در منطقه زیتون کارمندی خیابان کمیل، حریق ساختمان متروکه ساعت 13 و 32 دقیقه در منطقه نادری خیابان حافظ ،حریق ساختمان متروکه ساعت 13 و19 دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان 14 غربی و حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت 13 و37 دقیقه در مسیر دغاغله با تلاش آتش نشانان مهار شد.
قنبری به اعزام آتش نشانان ساعت 20 و یک دقیقه در منطقه حصیرآباد خیابان اصلی کارون اشاره و اذعان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن با شعله های حریق خودرو پراید مواجه شدند و با ایمن سازی و لوله های آبرسان حریق را که به علت اتصال سیم باند سیستم صوتی خودرو رخ داده بود اطفا کردند.ضمن اینکه حریق ترانس برق ساعت 21 و 19 دقیقه در کوی ملت خیابان 15 عامری توسط آتش نشانان اطفا شد.
وی با اشاره به حریق انبار علوفه ساعت 22 و 33 دقیقه در روستای جیسانیه کوچک تصریح کرد: حریق که به علت کند سوزی رخ داده بود منجر به ریزش دیوارهای انبار شد و آتش نشانان بدون اتلاف وقت آتش سوزی را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.همچنین حریق کنتور برق باشگاه بیلیارد ساعت ساعت 22 و 36 دقیقه در منطقه سپیدار توسط آتش نشانان مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در مناطق گلستان، کیان آباد، کوی سعدی، کوی رسالت 12 شهروند را نجات دادند.