عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – ۹۴ مورد اعتراض داوطلبان تایید صلاحیت نشده شوراهای اسلامی شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده بررسی و صلاحیت ۳۵ نفر توسط هیات نظارت استانی تایید شد. به گزارش جمعه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد انتخابات شهرستان آبادان، از داوطلبین رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه آبادان که شامل […]

عصر خوزستان:

۳۵ داوطلب دیگر شورای شهر آبادان تایید صلاحیت شدند

آبادان – ایرنا – ۹۴ مورد اعتراض داوطلبان تایید صلاحیت نشده شوراهای اسلامی شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده بررسی و صلاحیت ۳۵ نفر توسط هیات نظارت استانی تایید شد.

به گزارش جمعه ایرنا از کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد انتخابات شهرستان آبادان، از داوطلبین رد صلاحیت شده حوزه انتخابیه آبادان که شامل آبادان، اروندکنار و چوئبده هستند در کل ۹۴ نفر در هیات نظارت استانی اعتراض خود را ثبت کردند که از این بین از حوزه آبادان ۵۴ نفر مجدد رد صلاحیت شدند و ۳۰ نفر صلاحیت خود را اخذ کردند.

بنا به این گزارش از حوزه اروندکنار ۲ نفر مجدد رد صلاحیت شدند و چهار نفر صلاحیت خود را اخذ کردند و از حوزه شهر چوئبده نیز سه نفر دوباره رد صلاحیت شدند و یک نفر تایید صلاحیت خود را از هیات نظارت استان خوزستان کسب کرد.

در مجموع در حوزه انتخابیه ۱۹۰ داوطلب تایید صلاحیت نهایی شدند که ۱۵۸ نفر مربوط به آبادان، ۱۹ نفر مربوط به اروندکنار و ۱۳ نفر مربوط به چوئبده هستند. 

همچنین داوطلبانی که رد صلاحیت مجدد خود را از هیات نظارت استانی دریافت کردند به شرط اینکه در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ثبت نام کنند می‌توانند اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات در مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.

 به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خرداد سال ۱۴۰۰ به صورت همزمان برگزار می‌شود.  

آبادان ۹ عضو و شهرهای اروندکنار و چوئبده هر کدام پنج عضو شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا