آغاز نصب ست های بازی کودکان در بوستانهای سطح منطقه ۸
 
  آغاز نصب ست های بازی کودکان در بوستانهای سطح منطقه ۸

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ گفت: در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کودکان ، عملیات نصب ست های بازی کودکان در بوستانهای اقاقیا، رشد و تلاش در حال انجام می باشد .   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه این وسایل با رعایت […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ گفت: در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کودکان ، عملیات نصب ست های بازی کودکان در بوستانهای اقاقیا، رشد و تلاش در حال انجام می باشد .

  به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه این وسایل با رعایت استاندارد های لازم و اصول ایمنی خریداری و نصب شده است گفت: برنامه های شهرداری منطقه ۸ در راستای تجهیز و ایمن سازی پارک ها ، نصب وسایل بازی کودکان و ست های تندرستی ادامه دارد .

وی تصریح کرد: پارکهای سطح حوزه سهرداری منطقه ۸ به همت تلاشگران معاونت خدمات شهری منطقه نیازها و امکانات آنها احصا  و برنامه ریزی های لازم جهت رفع کمبودها و نیازهای آنها صورت پذیرفته است که میتوان به نصب ست های بازی کودکان در بوستانهای تلاش ، اقاقیا و رشد اشاره کرد .

وی با بیان اینکه جنس این ست های بازی کودکان از جنس پلی اتیلن بوده است گفت: این وسایل با رعایت استاندارد های لازم و اصل ایمنی خریداری و در حال نصب می باشند .