عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گقت: نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که با زیرپا گذاشتن دستورالعمل تبلیغات، دراین ایام چهره شهر را مخدوش کردند، ۲۴ ساعت فرصت دارند آثار تخلف را در سطح  شهر جمع آوری و پاک کنند. به گزازش ایرنا سید […]

عصر خوزستان:

تخلفات تبلیغاتی کاندیدای شورای شهر به مراجع قانونی گزارش می شود

آبادان – ایرنا – معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گقت: نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که با زیرپا گذاشتن دستورالعمل تبلیغات، دراین ایام چهره شهر را مخدوش کردند، ۲۴ ساعت فرصت دارند آثار تخلف را در سطح  شهر جمع آوری و پاک کنند.

به گزازش ایرنا سید زین العابدین موسوی شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با انتقاد از بی اخلاقی تبلیغاتی  بعضی از نامزدهای انتخابات شورای شهر در سطح شهرستان آبادان افزود: در صورت جمع آوری نشدن موارد خلاف قانون انتخابات  متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. 

وی افزود: طبق دستورالعمل تبلیغات ششمین دوره انتخابات شورای شهر هر نامزد می تواند تبلیغاتی نظیر بنر را فقط در ستاد تبلیغات خود آن هم در هر منطقه که با هماهنگی شهرداری مجاز به برپایی یک ستاد باشد نصب کند.

موسوی اظهار داشت: نصب بنر در اماکنی غیر از ستاد تبلیغات و زدن پوستر به صورت برچسب بر در و دیوار و اماکن عمومی و تابلوها و نظایر آن تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود و قطعاً این مورد در تیررس نظارت ناظرین ستاد انتخابات و مسئولان قضایی خواهد بود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا