عصر خوزستان: اهواز- ایرنا- فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه دشمنان حرکت رو به جلو را برای ملت ما نمی‌خواهند گفت: دشمنان همه توان خود را به کار بسته‌اند تا انقلاب و کشور را به زانو درآورند. به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان ، حمید سیلاوی در نشست با امام جمعه و […]

عصر خوزستان:

دشمنان به دنبال به زانو درآوردن انقلاب و کشور هستند

اهواز- ایرنا- فرماندار دشت آزادگان با اشاره به اینکه دشمنان حرکت رو به جلو را برای ملت ما نمی‌خواهند گفت: دشمنان همه توان خود را به کار بسته‌اند تا انقلاب و کشور را به زانو درآورند.

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان ، حمید سیلاوی در نشست با امام جمعه و جمعی از طلاب بیان کرد: در این دوره از انتخابات دشمنان منسجم‌تر و هماهنگ‌تر از قبل و با توان و قدرت مضاعف‌تری از گذشته وارد عرصه مقابله با انقلاب و کشور شده اند.

فرماندار دشت آزادگان در ادامه با تاکید بر لزوم دشمن شناسی و بازشناسی خط و جهت دشمن افزود:  رهبر معظم انقلاب ، علاج دردهای مزمن کشور را در پرشور برگزارشدن انتخاب، حضور و مشارکت عموم مردم و انتخاب فرد اصلح  در انتخابات ریاست جمهوری می داند پس باید دست در دست هم با برگزاری انتخابات پرشور وبا مشارکت بالا، آینده کشور را تضمین نماییم و هرچه این انتخابات با اقبال عمومی بیشتری از سوی مردم همراه شود، اثرات و منافعش برای کشور و ملت بیشتر خواهد بود.
۲۸ خرداد ماه امسال سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

منبع: ایرنا