عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – فرماندار شوشتر گفت : همه دستورالعمل های بهداشتی به نامزدهای انتخاباتی شورای شهر در این شهرستان ابلاغ شده و همواره یکی از از توصیه های مهم به نامزدهای رعایت این مسائل است. حسین پنبه دانه پور شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به داوطلبان […]

عصر خوزستان:

نامزدهای انتخاباتی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند

اهواز – ایرنا – فرماندار شوشتر گفت : همه دستورالعمل های بهداشتی به نامزدهای انتخاباتی شورای شهر در این شهرستان ابلاغ شده و همواره یکی از از توصیه های مهم به نامزدهای رعایت این مسائل است.

حسین پنبه دانه پور شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به داوطلبان توصیه می شود برنامه های خود را ترجیحا در فضاهای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام دهند .

وی افزود : درصورت بی توجهی نامزدهای انتخاباتی به این مسئله وتخطی از پروتکلها، موضوع در کمیته تخلفات قابل پیگیری است .

رییس ستاد انتخابات شوشتر ادامه داد : در زمینه تبلیغات نیز باید داوطلبان سعی کنند حرمت دیگر داوطلبان را حفظ کنند و مصالح نظام و مملکت را در نظر بگیرند .

وی افزود : دادن وعده های غیرواقعی، بدون پشتوانه و غیرممکن با توجه به اعتبارات شورای شهر نیز به دور از اخلاق است چرا که شهروندان این وعده ها را فراموش نمی کنند .

فرماندار شوشتر گفت : یکی دیگر از توصیه های مهم به نامزدها رعایت حق الناس و توجه به مسائل انتظامی و ترافیکی در سطح شهر است چرا که عدم توجه به این موضوع علاوه بر بی نظمی ، باعث تخریب وجهه عمومی نامزد مربوطه نیز می شود .

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا