عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – مدیریت شبکه توزیع برق آبادان گفت: سارقان ۱۱ پایه برق در این شهر را تخریب کردند. حسام ثابتی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سارقان علاوه بر تخریب ۱۱ پایه فشار متوسط هزار و ۳۰۰ متر شبکه برق رسانی به پمپاژخانه آب روستای ابوشانگ و […]

عصر خوزستان:

۱۱ پایه برق در آبادان توسط سارقان تخریب شد

آبادان – ایرنا – مدیریت شبکه توزیع برق آبادان گفت: سارقان ۱۱ پایه برق در این شهر را تخریب کردند.

حسام ثابتی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سارقان علاوه بر تخریب ۱۱ پایه فشار متوسط هزار و ۳۰۰ متر شبکه برق رسانی به پمپاژخانه آب روستای ابوشانگ و روستاهای اطراف به سرقت بردند که باعث خلل در برق رسانی به این ایستگاه و به تبع آن کاهش فشار آب روستاهای اطراف شد.

مدیریت شبکه توزیع برق آبادان گفت: به محض اطلاع از موضوع اکیپ های حراست و عملیات مدیریت برق آبادان به محل اعزام و پس از ایمن سازی محیط با ابتکار عمل، شبکه روستاهای اطراف برق دار شد.

 ثابتی همچنین از ارسال اکیپ ویژه مدیریت بحران به همراه دستگاه ها و وسایل نقلیه مربوطه به محل مورد نظر اشاره کرد و گفت: عملیات بازسازی شبکه سرقت شده از ساعات اولیه حادثه آغاز و با ارسال اکیپ و تجهیزات کافی سرعت بیشتری به خود گرفته است و امیدواریم عملیات بازسازی و احداث شبکه  جدید امشب به پایان برسد.

منبع: ایرنا