۳ میلیون و ۶۰۰ هزار خوزستانی، واجد شرایط رای دادن
۳ میلیون و ۶۰۰ هزار خوزستانی، واجد شرایط رای دادن

استاندار خوزستان گفت: در خوزستان حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۹۶ تا ۹۷ هزار نفر از این تعداد رای اولی‌اند. قاسم سلیمانی‌دشتکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای دو بال جمهوریت و اسلامیت است  و جمهوریت یعنی حضور مردم در صحنه‌ها، تصمیم‌سازی‌ها و انتخابات. […]

استاندار خوزستان گفت: در خوزستان حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۹۶ تا ۹۷ هزار نفر از این تعداد رای اولی‌اند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای دو بال جمهوریت و اسلامیت است  و جمهوریت یعنی حضور مردم در صحنه‌ها، تصمیم‌سازی‌ها و انتخابات.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگزاری سالانه یک انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، افزود: مهم‌ترین جلوه حضور مردم، انتخابات است؛ در سخت‌ترین شرایط از جمله پس از پیروزی انقلاب اسلامی انتخابات برگزار کردیم در حالی که حداقل سه تا پنج سال پس از هر انقلاب انتخابات برگزار می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: با برگزاری انتخابات، مردم احساس کردند که در تصمیم‌گیری موثر هستند و این موضوع، قدرت نظام را نشان می‌دهد. هر چه حضور در صحنه و پای صندوق بیشتر باشد، قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی تضمین می‌شود و دشمنان می‌گویند مردم پای نظام ایستاده‌اند و طمع نمی‌کنند.

سلیمانی‌دشتکی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، رای مردم حق‌الناس است و باید به طور کامل از رای مردم دفاع و حراست شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: در خوزستان حدود ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند که حدود ۹۶ تا ۹۷ هزار نفر از این تعداد رای اولی هستند که این مساله نشان می‌دهد جمعیت در حال رفتن به سمت پیری است.

وی گفت: این نظام برای همه اقشار به ویژه جوانان است؛ این نظام برای اقتدار بیشتر و کاهش وابستگی به دنیا است و انتظار می‌رود که مردم از نظام خود حراست کنند و یکی از راه‌های حراست از این نظام، حضور در صحنه است و مهم‌ترین حضور، حضور پای صندوق رای است.

سلیمانی‌دشتکی بیان کرد: انتظار می‌رود رای اولی‌ها پرشورتر از دیگران پای صندوق‌های رای حاضر شوند.