نگاه قومی و صف بندی اصلاح طلب و اصولگرا در انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند/ حاصل مذاکره با آمریکا این شد که ما ارز خود را با گونی وارد کنیم/ جامعه جوان کشور به سمت ناامیدی پیش می‌رود/ تمامی اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ داد نتیجه انتخاب های ما است
نگاه قومی و صف بندی اصلاح طلب و اصولگرا در انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند/ حاصل مذاکره با آمریکا این شد که ما ارز خود را با گونی وارد کنیم/ جامعه جوان کشور به سمت ناامیدی پیش می‌رود/ تمامی اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر رخ داد نتیجه انتخاب های ما است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: اگر در انتخابات صف‌بندی اصولگرا و اصلاح‌طلب ایجاد شود و باز هم با نگاه قومی و حزبی به آن نگاه شود، هیچ مشکلی از مشکلات کشور برطرف نخواهد شد. به گزارش عصرخوزستان و به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد روز سه شنبه […]

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: اگر در انتخابات صف‌بندی اصولگرا و اصلاح‌طلب ایجاد شود و باز هم با نگاه قومی و حزبی به آن نگاه شود، هیچ مشکلی از مشکلات کشور برطرف نخواهد شد.

به گزارش عصرخوزستان و به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد روز سه شنبه در دومین یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق و دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بیان کرد:رهبر معظم انقلاب و پیش از آن امام خمینی(ره) بارها فرمودند که مذاکره با آمریکا ممنوع است اما چرا از این فرامین اطاعت نکردیم.

وی گفت: محصول چند سال مذاکره با آمریکا با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب بر مذاکره نکردن تاکید داشتند تنها ضررهایی بود که همه مردم در این سال ها مشاهده کردند.

وی بیان کرد: برخی ها با فریب افکار عمومی تاکید داشتند که ما با چالش های اقتصادی روبه رو هستیم و دلیل آن را نبود ارتباط با آمریکا عنوان کردند، در صورتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند با کسی مذاکره کنیم که خوی استکباری نداشته باشد.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد:حاصل مذاکره با آمریکا این شد که ما ارز خود را با گونی وارد کنیم و نتوانیم حتی یک حساب بانکی در کشورهای اروپایی داشته باشیم.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب این شرایط را پیش بینی می کردند و همین امر باعث شد بر اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان داشته باشند چرا که در چنین شرایطی تنها این اقتصاد باعث تقویت تولید داخل شده و از فشار تحریم ها کم می کند.

وی افزود: اکنون جامعه جوان کشور به سمت ناامیدی پیش می‌رود چرا که بازار کار برای دانشجویان تحصیل کرده فراهم نیست و همین باعث می شود آنها انگیزه خود را از دست بدهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب گوش فرا می دادیم، اکنون در تمامی عرصه‌ها در منطقه و فرامنطقه حرف اول را می زدیم.

حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: اگر افزایش نرخ بنزین در هر سال بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کرد با چنین معضلاتی روبه رو نمی‌شدیم؛ چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی این موضوع را از دولت مطالبه نکردند؟

وی گفت: تمامی اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر در کشور رخ داد و خسارت‌های زیادی به نظام تحمیل شد نتیجه انتخاب های ما است که باید از این به بعد در آن دقت کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: در انتخابات باید فردی انقلابی با شاخص‌های انقلابی را انتخاب کنیم؛ در زمان انتخابات شرکت نکردن، رای سفید در صندوق انداختن و نبود دقت در انتخاب، معضلات جامعه را بیشتر می کند.

وی بیان کرد: اگر نمایندگان قدرتمندی را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم بی‌شک وزرای قوی خواهیم داشت.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: کشور ما اکنون در جنگ اقتصادی مقابل دشمن ایستاده است و به گفته کارشناسان آمریکایی تاکنون چنین جنگی با این حجم بر ایران تحمیل نشده بود.

وی افزود: آنها اذعان داشتند که اگر این جنگ تنها ۶ ماه بر هر کشور دیگری تحمیل می‌شد ، فروپاشی آن کشور قطعی بود اما ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی گذشته و با وجود همه فشارها هنوز به موفقیتی در خصوص ایران نرسیده اند.