بسته انتخاباتی عصرخوزستان/  رقابت پوستری به رنگ زرد همایون یوسفی و فلاحی مقدم در اهواز / انتقاد تند نماینده ولی فقیه از تبلیغات پرهزینه برخی کاندیداها / لیست قومی یا لیست شورای ائتلاف اهواز / تعطیلی ستاد کباب‌خوران در ایذه / بازداشت هواداران یک کاندیدا در ایذه / فروریختن جایگاه سخنرانی یک کاندیدا در شوش / پخش تنباکوی قلیان با پاکت‌های تبلیغاتی در شوش
بسته انتخاباتی عصرخوزستان/  رقابت پوستری به رنگ زرد همایون یوسفی و فلاحی مقدم در اهواز / انتقاد تند نماینده ولی فقیه از تبلیغات پرهزینه برخی کاندیداها / لیست قومی یا لیست شورای ائتلاف اهواز / تعطیلی ستاد کباب‌خوران در ایذه / بازداشت هواداران یک کاندیدا در ایذه / فروریختن جایگاه سخنرانی یک کاندیدا در شوش / پخش تنباکوی قلیان با پاکت‌های تبلیغاتی در شوش

عصرخوزستان: چهار روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه مانده است و در این بین تبلیغات کاندیداهای انتخابات در خوزستان وارد فاز جدید و گاهی نامتعارف شده است. رقابت پوستری در اهواز عصرخوزستان: رقابت های پوستری برخی کاندیداهای اهواز بر در و دیوار شهر تشدید شده و تعدادی از هواداران کاندیداها در فعالیت […]

عصرخوزستان: چهار روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه مانده است و در این بین تبلیغات کاندیداهای انتخابات در خوزستان وارد فاز جدید و گاهی نامتعارف شده است.

رقابت پوستری در اهواز

عصرخوزستان: رقابت های پوستری برخی کاندیداهای اهواز بر در و دیوار شهر تشدید شده و تعدادی از هواداران کاندیداها در فعالیت هایی شبانه با چسباندن پوسترهای کاندیداهای خود بر ایستگاه های اتوبوس، چراغ های راهنمایی و دیوار منازل و معابر و …. گوی سبقت را از هم ربوده اند. رقابت پوستری زردرنگ سه کاندیدای اهواز و تخریب چهره ی شهر، بیش از دیگر کاندیداها خودنمایی میکند. سیدرضا فلاحی مقدم و همایون یوسفی از جمله کاندیداهایی هستند که وارد یک رقابت پوستری زرد رنگ در اهواز شده اند.

انتقاد تند نماینده ولی فقیه از تبلیغات پرهزینه برخی کاندیداها

امام جمعه اهواز با انتقاد از تبلیغات نامتعارف در خوزستان گفته است: کاندیدای که تبلیغات پرهزینه و نامتعارف می‌کند به درد مجلس جمهوری اسلامی نمی‌خورد.  وی با انتقاد از هزینه‌های چند صد میلیونی و بعضا  میلیاردی برخی از کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: کاندیدایی که اینگونه میلیاردی هزینه می‌کند و به مردم توجه ندارد به درد مجلس آمریکا می‌خورد نه مجلس جمهوری اسلامی. وی گفته است اینگونه نیست که من از کنار این نحوه تبلیغات غیرقانونی و نامتعارف برخی کاندیداها ساده عبور کنم و در مقابل  ریخت و پاش‌ها و تخریب شهر توسط آنان سکوت پیشه کنم.

لیست قومی یا لیست شورای ائتلاف اهواز

انتقادها از ترکیب لیست سه نفره  شورای ائتلاف اهواز شدت گرفته است. عده ای از اصولگرایان از احتمال بازنگری در لیست نهایی خبر داده اند اما طبق گفته سخنگوی این ائتلاف، لیست با حضور سیدکریم حسینی، فلاحی مقدم و جویجری نهایی و اعلام شده است. عدم رعایت ترکیب قومیتی از جمله انتقادهای وارده به این لیست است.

انصراف ۳۳ کاندیدای انتخابات اهواز

رئیس ستاد انتخابات خوزستان در مصاحبه ای گفته است: از روز ۲۶ بهمن‌ماه تاکنون ۲۲ نفر از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در خوزستان انصراف داده‌اند که تعداد نامزدهای انصرافی به ۳۳ نفر رسیده است. ۴ نفر از نامزدها در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه؛ یک نفر در حوزه انتخابیه اندیمشک؛ ۴ نفر در حوزه انتخابیه دزفول؛ ۲ نفر در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر؛ ۴ نفر در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند؛ ۳ نفر در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل؛ ۳ نفر در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک و یک نفر در حوزه انتخابیه شوش انصراف خود را از نامزدی در مجلس اعلام کرده‌اند.

تعطیلی ستاد کباب‌خوران در ایذه

رئیس دادگستری ایذه، گفته است: تاکنون ۸ نامزد انتخابات یازدهیمن دوره مجلس به دلیل نقض ماده ۶۱ قانون انتخابات مرتکب تخلف انتخاباتی شدند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است. تطمیع مردم برای رأی دادن یک تخلف انتخاباتی است و ستاد کباب‌خوران نیز یکی از مصداق‌های تطمیع است که برای نامزد مورد نظر پرونده تشکیل شده‌است.

بازداشت هواداران یک کاندیدا در ایذه

سه نفر از طرفداران یکی از نامزدها در ایذه به دلیل برگزاری کارناوال انتخاباتی بازداشت شدند که به قید وثیقه آزاد شدند اما به پرونده آن‌ها رسیدگی می‌شود.

دستگیری ۱۷ هوادار کاندیداها در مسجدسلیمان

در ادامه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ۱۷ نفر از هواداران چند نامزد به دلیل تخلفات انتخاباتی با دستور قضایی دستگیر و بازداشت شدند.

فروریختن جایگاه سخنرانی یک کاندیدا در شوش

در برنامه سخنرانی یکی از نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شوش جایگاه سخنرانی درحالی‌که تعداد قابل توجهی از همراهان و هوادار روی آن بودند به یک‌باره فروریخت.

درگیری تیم انتخاباتی دو نامزد در مسجدسلیمان

کاروان و لیدرهای انتخاباتی دو نامزد انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه مسجدسلیمان در مسیر اندیکا  مواجه و درگیر شدند. تشنج و درگیری در جلسه یکی از این کاندیدها به عصر امروز نیز کشیده شد و باعث اختلال در برگزاری این مراسم شد.

پخش تنباکوی قلیان با پاکت‌های تبلیغاتی در شوش

در شبکه‌های اجتماعی فیلم و تصاویری از یکی از نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس حوزه شوش منتشر شد که با پخش تنباکوی قلیان در پاکت‌های مزین به تصویر خود اقدام به تبلیغ انتخاباتی کرد.