فهرست نهایی شورای ائتلاف در اهواز/ حذف فلاحی مقدم و جایگزینی مجتبی یوسفی
فهرست نهایی شورای ائتلاف در اهواز/ حذف فلاحی مقدم و جایگزینی مجتبی یوسفی

عصرخوزستان: فهرست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه اهواز کارون باوی و حمیدیه با انتخاب مجتبی یوسفی بعنوان نفر سوم تایید و اعلام شد. مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان در اهواز با اشاره به تشکیل جلسات فشرده برای نتیجه گیری درباره فهرست کاندیداهای اهواز، اظهارداشت: در نشست روز گذشته اعضای […]

عصرخوزستان: فهرست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه اهواز کارون باوی و حمیدیه با انتخاب مجتبی یوسفی بعنوان نفر سوم تایید و اعلام شد.

مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان در اهواز با اشاره به تشکیل جلسات فشرده برای نتیجه گیری درباره فهرست کاندیداهای اهواز، اظهارداشت: در نشست روز گذشته اعضای شورای ائتلاف خوزستان ۳ نفر از کاندیدا ها بر اساس مکانیسم نظر سنجی و در دو مرحله انتخاب شدند.

بر این اساس سید کریم حسینی، شبیب جویجری و مجتبی یوسفی سه نفری هستند که به عنوان فهرست مورد حمایت شورای ائتلاف و بر اساس تایید صلاحیت های موجود انتخاب شدند و هرگونه فهرست اعلامی از سوی سایر اشخاص صراحتا تکذیب می شود.

طرفی ادامه داد: سازوکار انتخاب افراد بر اساس نظر سنجی انجام شده بود که با تایید اکثریت شورای ائتلاف مجتبی یوسفی بعنوان نفر سوم انتخاب شد‌.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خوزستان با اشاره به سخنرانی اخیر نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: از کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خوزستان انتظار می رود نسبت به تبلیغات غیر متعارف و اختصاص هزینه های هنگفت توجه بیشتری داشته و از انجام آن خودداری کنند.

وی تصریح کرد: همچنین از سایر کاندیدایی که در این مسیر با شورای ائتلاف همراهی کردند تقدیر و تشکر می کنیم.