بهره برداری از کارگاه تولید ماسک در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز + تصاویر
بهره برداری از کارگاه تولید ماسک در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز + تصاویر

به گزارش عصرخوزستان کارگاه تولید ماسک واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز روز شنبه ۳۰ فروردین ماه با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل شهرک های صنعتی استان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.   این کارگاه ظرفیت تولید روزانه ۱۵ هزار ماسک داشته و با نصب تجهیزات جدید این ظرفیت تا ۳ برابر […]

به گزارش عصرخوزستان کارگاه تولید ماسک واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز روز شنبه ۳۰ فروردین ماه با حضور استاندار خوزستان، مدیرکل شهرک های صنعتی استان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

 

این کارگاه ظرفیت تولید روزانه ۱۵ هزار ماسک داشته و با نصب تجهیزات جدید این ظرفیت تا ۳ برابر افزایش خواهد یافت.

 

همچنین این مرکز روزانه تعداد ۳۰۰ لباس فضایی (محافظتی) برای کادر درمانی و هزار بسته گان و شان استریل شده بیمارستانی تولید میکند.

 

با راه اندازی این کارگاه تولیدی برای ۵۰ نفر فرصت شغلی فراهم شد.

 اخلاق محمدیان در حاشیه افتتاح این واحد تولیدی که با حضور استاندار خوزستان انجام شد با اشاره به اینکه  واحد صنعتی سمادرمان آتیه آریایی تولیدکننده ماسک های بهداشتی و یکبار مصرف بیمارستانی مستقر در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز است اظهار داشت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید روزانه ۱۵ هزار ماسک در ۲ شیفت کاری را دارد و برای ۵۰ نفر شغل ایجاد شده است.

وی گفت: این واحد صنعتی ابتدا تولید کننده البسه یکبار مصرف استریل اتاق عمل بود که با راه اندازی خط تولید جدید توانسته ماسک بهداشتی تولید کند.

محمدیان افزود: با راه اندازی خط تولید جدید در روزهای آینده تولید این واحد صنعتی به ۴۵ هزار ماسک بهداشتی در روز افزایش پیدا خواهد کرد .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ادامه داد: علاوه بر واحد صنعتی تولید کننده ماسک بهداشتی، هم اکنون یک واحد تولید کننده مواد ضدعفونی کننده نیز در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز مشغول به فعالیت می باشد.