عصر خوزستان: ساری – ایرنا – سرمربی فولاد خوزستان ضمن انتقاد از کیفیت پایین زمین چمن استادیوم وطنی، گفت : اشتباه کمک‌داور و دروازه‌بان عامل شکست تیم ما در مقابل نساجی بوده است. به گزارش ایرنا، جواد نکونام شامگاه جمعه در نشست خبری پس از مسابقه نساجی و فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته بیست‌وسوم […]

عصر خوزستان:

اشتباه کمک‌داور و دروازه‌بان عامل باخت فولاد بود

ساری – ایرنا – سرمربی فولاد خوزستان ضمن انتقاد از کیفیت پایین زمین چمن استادیوم وطنی، گفت : اشتباه کمک‌داور و دروازه‌بان عامل شکست تیم ما در مقابل نساجی بوده است.

به گزارش ایرنا، جواد نکونام شامگاه جمعه در نشست خبری پس از مسابقه نساجی و فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته بیست‌وسوم لیگ بیستم که با برد ۱ – ۰ نساجی در قائمشهر پایان یافت، اظهار کرد: ما بازی را خوب شروع نکردیم و روی اشتباه دروازه‌بان یک گل خوردیم و بازی با همان گل تمام شد. این بازی در حدی نبود که تیمی بخواهد موقعیت خاصی ایجاد کند. چمن استادیوم شهید وطنی انقدر بی‌کیفیت‌تر از قبل شده که نمی‌توان روی آن بازی کرد.

وی با بیان این که بازی کردن در این زمین شرایط خاص خودش را دارد، افزود: مازندران و کل خطه شمال کشور فقط یک تیم در لیگ برتر دارد، اما متاسفانه حتی یک استادیوم خوب یا چمن مناسب برای آن فراهم نمی‌کنند. آنقدر گرانول در چمن ریخته بودند که نمی‌شد فوتبال بازی کرد. کیفیت چمن از قبل خیلی بدتر شده است. امیدوارم اعتباری تخصیص یابد تا استادیوم خوبی برای این استان ساخته شود.

سرمربی فولاد با انتقاد از عملکرد کمک‌داور مسابقه اظهار کرد: فصل قبل در این زمین روی اشتباه داوری بازی را به نساجی واگذار کردیم و امسال هم به دلیل اشتباه کمک داور بازی را باختیم که گل صد در صد سالم ما را مردود اعلام کرد. ضمن این که بازیکن شماره ۸۸ نساجی هم باید اخراج می شد.

نکونام خاطرنشان کرد: به تیم نساجی و هواداران این تیم تبریک می‌گویم، ولی ما تیم بازنده نبودیم. گل مساوی را زدیم که پذیرفته نشد. این کمک داور در بازی رفت با گل‌گهر هم یک اشتباه تاثیرگذار داشت و مهار ضربه پنالتی توسط دروازه‌بان ما را خطا اعلام کرد و به اشتباه گفت ضربه باید تکرار شود که در تکرار پنالتی گل شد. امروز هم گل سالم را مردود اعلام کرد.

وی تصریح کرد: من از ایشان یک قضاوت در مسابقات نونهالان تهران دیدم که به خاطر اشتباه‌شان بازی به جنجال کشیده شد. این کمک داور در حد این بازی و بازی‌های قوی لیگ برتر نیست. امیدوارم با روی کار آمدن آقای افشاریان به عنوان سرپرست کمیته داوران تغییرات جدی را شاهد باشیم. اگر برای کارشناسان اثبات شود که این کمک‌داور اشتباه کرد امیدواریم محروم شود. تیم من می‌توانست با مساوی هم در جدول شرایط بهتری داشته باشد.

سرمربی اسبق نساجی با اشاره به عملکرد خوب نیما میرزازاد در دروازه نساجی گفت : امروز روز خوب میرزازاد بود که خودم او را از ملوان به نساجی آوردم و خوشحالم امروز در ترکیب ثابت قرار دارد و با عملکردش نساجی را نجات داد.

نکونام خاطرنشان کرد: بازیکنان ما عمدتا عملکرد خوبی داشتند و فقط دروازه‌بان ما یک اشتباه داشت که منجر به گل شد. متاسفانه امروز نتوانستیم از محسن فروزان در دروازه استفاده کنیم. وگرنه نمی‌باختیم. در مجموع امروز سه امتیاز را به خاطر اشتباه کمک‌داور و دروازه‌بان خودمان و همچنین عملکرد خوب دروازه‌بان حریف در قائمشهر جا گذاشتیم.

 سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به تشویق هواداران این تیم که در اطراف استادیوم حضور داشتند، گفت: نساجی تیم خوب و منسجمی است و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشد. من نسبت به این تیم، قائمشهر و مازندران حس بسیار خوبی دارم و نساجی و هواداران این تیم در ذهن من جایگاه خاصی دارند. از هواداران بابت اظهار لطف‌شان ممنونم و خوشحالم که توانستم کاری کنم تا در ذهن مردم قائمشهر و مازندران بمانم.

فولاد خوزستان پس از این شکست با ۳۰ امتیاز از ۲۰ بازی همچنان در رتبه ششم جدول باقی ماند. نساجی نیز ۲۲ امتیازی شد و به رتبه سیزدهم صعود کرد.

دیدار نساجی و فولاد خوزستان را امیر عرب‌براقی قضاوت کرد و محمدرضا ابوالفضلی، حسن انتظاری و کمیل غلامی نیز او را در داوری این دیدار همراهی کردند.

منبع: ایرنا