الهامی: جنگ بقا شروع شده/ بازیکنان فولاد خسته بودند
الهامی: جنگ بقا شروع شده/ بازیکنان فولاد خسته بودند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد رقابت تازه برای تیمش شروع شده است. به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: به آقای نکونام برای تیم با کیفیتش تبریک می‌گویم. من دیروز واقعیت را گفتم و فکر […]


سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد رقابت تازه برای تیمش شروع شده است.

به گزارش ایسنا، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: به آقای نکونام برای تیم با کیفیتش تبریک می‌گویم. من دیروز واقعیت را گفتم و فکر می‌کنم فولاد بهترین تیم ایرانی در آسیا بود. برای نکونام و فولاد در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. بازی سخت، پرفشار و پرتنش بود، دو تیم فیزیکی بازی کردند و فکر می‌کنم خیلی خوب بازی را شروع کردیم. از روزی که من آمده‌ام این بهترین شروع ما بود. ۲۰ دقیقه اول عالی و فراتر از حد تصور من بازی کردیم. می‌توانم بگویم بازیکنانم در ۲۰ دقیقه اول فوتبالی در حد بالای ایران و آسیا ارائه دادند. فولاد در نیمه دوم فشار آورد، فولاد تیمی نیست که به آسانی ببازد شاید بتوان فولاد را در اهواز برد اما بردن این تیم در زمین خودمان کار سختی بود. این عیدی را از طرف خودم و کادر باشگاه به هواداران تقدیم می‌کنم که سال سختی را پشت سر گذاشته‌اند. روزی که آمدم گفتم هنوز وارد جدول نشده ایم اما حالا فکر می کنم وارد جدول شده ایم و جنگ بقا از امروز شروع شده است. هر چه درباره معرفت بازیکنانم بگویم کم گفته‌ام اگر امروز اینجا هستم و صحبت می‌کنم به خاطر وجود هواداران و بازیکنان است. کم‌ترین نقش در این برد را من داشته‌ام.

او درباره اعتراض جواد نکونام درباره داوری گفت: آقای نکونام درباره چیزی که دیده‌اند نظر دادند و من نمی‌توانم درباره تیم حریف صحبت کنم. او مربی با کیفیت و کار بلدی است. من در بازی‌های قبل هم درباره داوری صحبت نکردم و درباره این بازی هم تا قبل از دیدن صحنه‌های بازی نمی‌توانم صحبت کنم اما داور به طور کلی بازی را خوب مدیریت کرد.

الهامی درباره روند رو به رشد تیمش اظهار کرد: دعای هواداران و عملکرد بازیکنان عامل اصلی این پیشرفت است و در این مدت با من و تیم من همکاری های لازم صورت گرفته است. هیات مدیره توانمندی داریم. وقتی تیمی تا این حد توانمندی دارد می‌توانیم بگوییم که راه روشنی در پیش دارد. 

او درباره وقفه‌های لیگ اظهار کرد: من با سازمان لیگ صحبت کرده‌ام و فکر می‌کنم بیش‌ترین ضرر برای تیم ما بوده است. امروز تیم ما باید برود برای یک استراحت حدود ۳۰ روزه در حالی که تیم ما تازه به هماهنگی لازم رسیده است. از طرفی حق با سازمان لیگ است چون بحث ملی است. امروز با تیمی بازی کردیم که ۱۹ بازی دارد و ما ۲۲ بازی. اگر از فولاد، استقلال و پرسپولیس بازیکنی به تیم ملی دعوت شود احتمال مصدومیت آن بازیکن زیاد است. اگر بازیکنی مثل ترابی و امیری و بازیکنان ملی‌پوش مصدوم شوند تیم ملی ضرر می کند. بازی‌ها سخت است و کیفیت ندارند. پنجره فولاد بسته است و چند بازیکن محروم و مصدوم دارد درحالی که چند روز دیگر باید دوباره بازی کند. شاید بیش‌ترین استفاده از خستگی فولاد برای ما بود اما فکر می‌کنم باید فکری شود چون اگر بازیکنی مصدوم شود در آینده‌اش تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام