انتقاد استاندار خوزستان از غیبت مدیران شرکت‌ها در جلسات اداری
انتقاد استاندار خوزستان از غیبت مدیران شرکت‌ها در جلسات اداری

استاندار خوزستان گفت: مدیران شرکت‌ها وقتی به جلسات دعوت می‌شوند، باید در جلسه حضور داشته و به مسائل مربوط به حوزه خود پاسخگو باشند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد جدی می شود. قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست بررسی مشکلات شهرستان آبادان که امروز (۲۸ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه مدیران […]


استاندار خوزستان گفت: مدیران شرکت‌ها وقتی به جلسات دعوت می‌شوند، باید در جلسه حضور داشته و به مسائل مربوط به حوزه خود پاسخگو باشند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد جدی می شود.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست بررسی مشکلات شهرستان آبادان که امروز (۲۸ اردیبهشت‌ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه مدیران برخی از شرکت‌ها در خوزستان پروازی هستند و در محل کار حضور ندارند و باید این روند در استان برطرف شود زیرا مدیر باید در محل کار خود مستقر باشد.
به گزارش ایسنا، وی با انتقاد از عملکرد برخی شرکت‌ها در خوزستان افزود: شرکت‌هایی در خوزستان وجود دارد که علیرغم درآمد بالا، عملکرد مناسبی در مسئولیت‌های اجتماعی ندارند و مدیران این شرکت‌ها نیز نه تنها در جلسات حضور نمی‌یابند بلکه به مسائل نیز پاسخگو نیستند.
استاندار خوزستان گفت: مدیران شرکت‌ها وقتی به جلسات دعوت می‌شوند، باید در جلسه حضور داشته و به مسائل مربوط به حوزه خود پاسخگو باشند و در غیر این صورت با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.
سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه مدیران باید کمک کنند تا اندکی از فشارها در جامعه کاهش یابد، عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی، فاصله درآمدی و سختی و فشارهای زیادی بر مردم وارد است و مدیران باید کمک کنند تا این فشارها در جامعه کاهش پیدا کند.
وی افزود: انتظار داریم مدیران به صورت اجرایی فعالیت کنند و برای حل مشکلات استان و بهبود شرایط تلاش ییشتری کنند.
استاندار خوزستان با اشاره به مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: اگر واکسیناسیون کرونا به سرعت و بدون هیچ مشکلی انجام و اجرایی شود، امسال مراسم پیاده‌روی اربعین در خوزستان برگزار خواهد شد.
سلیمانی‌دشتکی با بیان اینکه باید آمادگی کامل برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در استان داشته باشیم، گفت: امسال اگر مراسم اربعین حسینی برگزار شود، برگزاری آن در اوج گرما و تنش آبی خواهد بود و با توجه به شرایط سال گذشته، احتمال تردد جمعیت بالایی در این مراسم وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان و سایر بخش‌ها انتظار داریم شرایط لازم را برای برگزاری مراسم اربعین حسین در خوزستان فراهم کنند تا شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم و میزبانی زائران باشیم.
انتهای پیام