به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بر استمرار کمک های مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد. سردار شاهوارپور با تقدیر از مدیران شرکت های تولیدی استان خوزستان، اظهار […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بر استمرار کمک های مومنانه با هدف کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.

سردار شاهوارپور با تقدیر از مدیران شرکت های تولیدی استان خوزستان، اظهار داشت: شرکت های تولیدی از جمله شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در کنار تولید، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در کمک به نیازمندان پیشگام شدند.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز گفت: طرح های مختلفی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به منظور حمایت و توانمندسازی خانواده های کم برخوردار در حال انجام است.

ناصری گفت: در راستای ضرورت تداوم کمک های مومنانه، از سال گذشته همگام با سایر نهادها و سازمان ها توزیع بسته های معیشتی بین خانواده های آسیب دیده با حفظ کرامت آنان ادامه دارد.

گفتنی است، اجرای طرح ارتقای سلامت کارگران و برپایی ایستگاه‌های سلامت از سوی پایگاه بسیج کارگری از دیگر برنامه های مراسم هفته بسیج کارگری در شرکت توسعه نیشکر بود.

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستان : شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی.