جشنواره ایتاپ کسب و کارهای خلاق برگزار می‌شود
جشنواره ایتاپ کسب و کارهای خلاق برگزار می‌شود

جشنواره ایتاپ کسب‌ و کارهای خلاق با همکاری کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان و مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای این شهرستان برگزار می‌شود. جشنواره ایتاپ کسب‌وکارهای خلاق با همکاری کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان وابسته به پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای مسجد سلیمان برگزار می‌شود.  به گزارش ایسنا، این جشنواره با هدف […]


جشنواره ایتاپ کسب‌ و کارهای خلاق با همکاری کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان و مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای این شهرستان برگزار می‌شود.

جشنواره ایتاپ کسب‌وکارهای خلاق با همکاری کانون شکوفایی، خلاقیت و نوآوری مسجدسلیمان وابسته به پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای مسجد سلیمان برگزار می‌شود. 
به گزارش ایسنا، این جشنواره با هدف ارتقای اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از ایده‌های برتر، همراه با جوایز نقدی و حمایت مادی جهت تجاری‌سازی برگزار خواهد شد. محورهای این جشنواره شامل: طراحی و معماری، چاپ و نشر، هنرهای تجسمی و نمایشی، کسب و کار دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بازی و اسباب بازی و سرگرمی است.
آخرین مهلت ثبت ایده، ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ است. علاقه مندان می‌توانند برای ثبت ایده و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی  www.itapf.ir مراجعه کنند. 
انتهای پیام