به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که مدیران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، فولاد، نیروگاه رامین، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز، فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهید رضوی توسعه نیشکر و… حضور داشتند، مسئول سازمان بسیج کارگران و […]

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر، در این مراسم که مدیران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، فولاد، نیروگاه رامین، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز، فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهید رضوی توسعه نیشکر و… حضور داشتند، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان به ارائه گزارشی درخصوص اقدامات و برنامه های بسیج کارگران و کارخانجات پرداخت.

در ادامه این مراسم، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان بر ایجاد رونق اقتصادی، افزایش تولید و برداشتن موانع بر سر راه تولید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید تاکید کرد.

سردار شاهوارپور ضمن تبریک هفته کارگر و فرارسیدن ولادت کریم اهل بیت امام حسن (ع)، اظهار داشت: کارگران همچون سربازان اقتصاد مقاومتی در مقابل تحریم‌ های دشمن در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: استان خوزستان به واسطه استقرار صنایع بزرگ، جریان بسیار گسترده ای از کار و کارگر و تولید در مسیر آبادانی و سازندگی استان و کشور وجود دارد که توانسته اند با تکیه برخودباوری، کشور را در مسیر خودکفایی سوق دهند.
.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه تصریح کرد: خودباوری یکی از مباحث مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران است که مقام معظم رهبری خودباوری و اعتماد به نفس را اساسی ترین نیاز کشور عنوان کرده اند که این یک راهبرد اصلی پس از انقلاب اسلامی است

سردار شاهوارپور عنوان کرد: روحیه و تفکر بسیجی، بن بست شکن است و در سایه این اندیشه می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و با وجود تحریم ها تولید به واسطه روحیه بسیجی در کارگران و مدیران رونق یافته است.

در پایان این مراسم از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا و فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات شهید رضوی توسعه نیشکر به عنوان مدیران نمونه بسیجی شرکت ها و کارخانجات خوزستان تقدیر شد.

اجرای طرح جهت ارتقای سلامت کارگران و برپایی ایستگاه‌های سلامت در پایگاه بسیج کارگری و اهدای ۶ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه به کارگران کم بضاعت و افراد مبتلا به کرونا از دیگر برنامه های این مراسم بود.

روحیه و تفکر بسیجی بن بست شکن است : شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی.