عصر خوزستان: ساری – ایرنا – سرمربی نساجی گفت : نساجی تا پیش از بازی با فولاد و برد مقابل این تیم در جدول لیگ جایی نداشت و با کسب این برد ، جنگ بقا برای نساجی از امروز آغاز شده است. به گزارش ایرنا، ساکت الهامی جمعه شب در نشست خبری پس از مسابقه […]

عصر خوزستان:

ساکت الهامی : جنگ بقا برای نساجی آغاز شد

ساری – ایرنا – سرمربی نساجی گفت : نساجی تا پیش از بازی با فولاد و برد مقابل این تیم در جدول لیگ جایی نداشت و با کسب این برد ، جنگ بقا برای نساجی از امروز آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، ساکت الهامی جمعه شب در نشست خبری پس از مسابقه نساجی و فولاد خوزستان از سری مسابقات هفته بیست‌وسوم لیگ بیستم که با پیروزی ۱ – ۰ نساجی پایان یافت، اظهار کرد: پیش از هر حرفی باید به جواد نکونام بابت کیفیت بالای فوتبالی که تیمش ارائه می‌دهد تبریک بگویم. در نشست خبری پیش از بازی هم گفتم که معتقدم فولاد بهترین تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از نظر کیفیت بازی بود. امروز نیز این تیم نشان داد که چقدر با کیفیت بازی می‌کند.

وی افزود: همان طور که در نشست خبری پیش از بازی عنوان کرده بودم یک بازی سخت، پرفشار و پرتنش را شاهد بودیم. دو تیم فیزیکی و کاملا تاکتیکی بازی کردند. به نظرم تیم ما شروع فوق‌العاده‌ای داشت. از روزی که به نساجی آمدم این بهترین شروع بازی برای نساجی بود. در ۲۰ دقیقه اول بازی بازیکنان نساجی حتی از حد تصور من هم بهتر بودند و فوتبالی فراتر از ایران و در حد آسیا بازی کردند.

سرمربی نساجی با اشاره به عملکرد فولاد پس از دریافت گل اظهار کرد: فولاد در نیمه دوم فشار زیادی وارد کرد. این تیم قطعا تیمی نیست که به راحتی ببازد. معتقدم یکی از سخت‌ترین کارها در لیگ برتر ایران شکست دادن فولاد در زمین خانگی تیم‌هاست. شاید بشود در اهواز از فولاد نتیجه خوبی گرفت، اما این تیم بیرون از خانه عملکرد بسیار خوبی دارد. از زمان روی کار آمدن نکونام در این تیم، فولاد در کسب نتیجه از بازی‌های خارج از خانه یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است.

الهامی با بیان این که برد امشب نساجی مقابل فولاد را به عنوان عیدی به هواداران نساجی تقدیم می‌کند ، تصریح کرد: درست است که برنده بازی شدیم، اما معتقدم ما تازه از امروز وارد جدول شدیم و جنگ بقا برای نساجی از امروز آغاز شد. ما تا امروز در جدول جایی نداشتیم. مهم این است که از امروز به بعد امتیاز از دست ندهیم. چون همانطور که ما به رقبا رسیدیم، رقبا نیز می‌توانند در صورت لغزش تیم ما در امتیازگیری دوباره از ما سبقت بگیرند.

وی درباره کسب ۴ برد نساجی از ۶ بازی در لیگ برتر به سرمربیگری خودش نیز اظهار کرد: این امتیازگیری به انرژی و دعای هواداران و صرف فعل خواستن در خود بازیکنان تیم برمی‌گردد. از زمانی که به جمع تیم اضافه شدیم بچه‌ها همکاری کامل داشتند. مالک باشگاه و کادر مدیریتی نیز با تمام توان پای کار ایستاده‌اند.

این سرمربی افزود: به همه بازیکنان و همکارانم در باشگاه خسته نباشید می‌گویم که معرفت به خرج دادند. اگر اکنون از کسب نتیجه راضی هستیم حاصل تلاش تمام تیم و انرژی و دعای هواداران است. افتخار می‌کنم سرمربی تیمی مانند نساجی هستم. ضمن این که باید از آقایان فاضلی و جلالی هم تشکر کنم که بخشی از زحمات تیم در این فصل بر دوش آن‌ها بود که اکنون به بار نشسته است.

سرمربی نساجی درباره اظهارات نکونام مبنی بر اثرگذاری اشتباه کمک‌داور در نتیجه بازی نیز اظهار کرد: آقای نکونام نظر شخصی خودش را داد و من در این باره تازمانی که فیلم بازی را ندیدم حرفی نمی‌زنم. درباره تیم حریف هم نظر نمی‌دهم. قبلا هم گفتم معتقدم نکونام مربی کاربلد و توانمندی است و فولاد هم یکی از تیم‌های با کیفیت فوتبال آسیاست. درباره داوری بازی نیزهمانطور که در بازی‌های قبلی به ویژه بازی با پرسپولیس و سپاهان نظری ندادم باز هم اظهارنظر نمی‌کنم. اما در مجموع معتقدم داور مدیریت خوبی بر این بازی سخت داشت.

الهامی به تعطیلی بازی‌ها به دلیل در پیش بودن بازی‌های تیم ملی نیز اشاره کرد و گفت: قبلا هم گفتم که منافع ملی برای همه ما اهمیت دارد. سازمان لیگ هم کارش در برنامه‌ریزی دشوار شده است. اما بعضی تیم‌ها زیان زیادی می‌بینند. مثلا این که ما امشب بیست‌وسومین بازی را در مقابل تیمی برگزار کردیم که بیستیمین بازی خود را برگزار می‌کند. از طرفی نساجی تازه به هارمونی لازم رسیده، اما باید به یک تعطیلات ۳۵ روزه برویم. آماده نگه داشتن تیم در این مدت کار بسیار دشواری است.

وی تصریح کرد: در عین حال که تیمی مانند نساجی به تعطیلات می‌رود، برخی تیم‌ها باید بازی‌های عقب مانده خود را برگزار کنند. درست است که امروز ما از خستگی فولاد به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آیسا استفاده کردیم، اما نباید فراموش کنیم در کنار دور ماندن تیمی مثل نساجی از بازی‌ها، برخی تیم‌ها باید فشرده بازی‌ها را برگزار کنند که احتمال مصدومیت بازیکنان آن تیم‌ها را بالا می‌برد. اگر بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور در این فشردگی بازی‌ها مصدوم شوند تیم ملی هم ضرر خواهد کرد.

تیم فوتبال نساجی با کسب این برد مقابل فولاد خوزستان ۲۲ امتیازی شد و با توجه به شکست ذوب‌آهن از گل‌گهر موقتا به رتبه سیزدهم جدول رده بندی صعود کرد.

منبع: ایرنا