پیش‌بینی غبار و افزایش دما برای خوزستان
پیش‌بینی غبار و افزایش دما برای خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از روند افزایش جزئی دمای استان از فردا خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا وزش بادها در برخی نقاط استان خوزستان متوسط خواهد بود و امروز احتمال وقوع پدیده غبار در مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی وجود دارد. وی افزود: تا فردا در ساعاتی […]


مدیرکل هواشناسی خوزستان از روند افزایش جزئی دمای استان از فردا خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز و فردا وزش بادها در برخی نقاط استان خوزستان متوسط خواهد بود و امروز احتمال وقوع پدیده غبار در مناطق غربی، جنوب غربی و مرکزی وجود دارد.
وی افزود: تا فردا در ساعاتی از بعد از ظهرها احتمال رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات استان خوزستان وجود خواهد داشت. روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش رطوبت و مه رقیق در مناطق جنوبی و بعضا مرکزی پیش‌بینی می شود. تا فردا تغییر محسوس دمایی نخواهیم داشت و از فردا روند افزایش جزئی دما مورد انتظار است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته ایستگاه کشاورزی اهواز با ۴۵ و دهدز با ۱۹.۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین  ۲۵.۹ و ۴۳.۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.
انتهای پیام