عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 گفت: مشارکت حداکثری موجب اقتدار نظام و تقویت امنیت ملی و کشور می‌شود. به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید در صحن مسجد جامع خرمشهر اظهارداشت: حضور پرشور مردم در صحنه […]

عصر خوزستان:

امام جمعه خرمشهر: مشارکت حداکثری در انتخابات موجب اقتدار نظام می‌شود

آبادان – ایرنا – امام جمعه خرمشهر با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات 1400 گفت: مشارکت حداکثری موجب اقتدار نظام و تقویت امنیت ملی و کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید در صحن مسجد جامع خرمشهر اظهارداشت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تاثیر زیادی در سرنوشت کشور دارد و یکی از ز مولفه‌های امنیت ملی است.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح به عنوان رئیس جمهوری افزود: انتخاب درست ضامن حل مشکلات و یا به حداقل رساندن مشکلات است.

حجت الاسلام عادل‌پور بیان کرد: امسال، سال پشتیبانی و مانع زدایی از تولید است و همه مسئولان باید تلاش کنند با جدیت بیشتر موانع پیش روی تولیدکنندگان به خصوص تولیدکنندگان صاحب طرح و ایده را رفع کنند.

وی بیکاری را از مهمترین چالش‌های شهرستان خرمشهر دانست و گفت: درصورتی که فرصت‌های اشتغال افزایش یابند به طور قطع بسیاری از مشکلات جوانان برطرف خواهند شد.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به وضعیت خطرناک این شهرستان از نظر کرونا اظهارداشت: باید تلاش کنیم این ویروس منحوس ریشه کن شود که این مهم با همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی محقق می‌شود.

وی از بزرگان و شیوخ عشایر خرمشهر خواست تا درخصوص قطع زنجیره کرونا در این شهرستان به مردم توصیه کنند دید و بازدیدهای عید فطر را به تاخیر اندازند.

حجت الاسالام عادل‌پور گفت: با توجه به خشکسالی و کاهش نزولات الهی متاسفانه سال خشکی در پیش داریم و صرفه‌جویی در آب و برق ضروری است.

وی افزود: مسئولان باید دقت داشته باشند و قطعی آب و برق را به مردم اعلام کنند.

منبع: ایرنا