عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – امام جمعه شوش با اشاره به عملیات تروریستی مقابل مدرسه‌ای در افغانستان گفت: این عملیات تروریستی بار دیگر ذات مستکبران را برای جهانیان به نمایش گذاشت. به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید فطر افزود: جنایت تلخ و غیرانسانی بمب گذاری […]

عصر خوزستان:

امام جمعه شوش: جنایت غیرانسانی در افغانستان ذات مستکبران را عیان کرد

دزفول – ایرنا – امام جمعه شوش با اشاره به عملیات تروریستی مقابل مدرسه‌ای در افغانستان گفت: این عملیات تروریستی بار دیگر ذات مستکبران را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید فطر افزود: جنایت تلخ و غیرانسانی بمب گذاری در مقابل دبیرستان دخترانه سیدالشهداء کابل باعث شهادت ۸۵ فرد مظلوم شد.

تروریست‌ها شنبه هجدهم اردیبهشت ماه جاری با یک خودروی بمب گذاری شده، مدرسه سیدالشهدای “دشت برجی” در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار دادند که در اثر آن ۸۵ نفر شهید و بیش از ۱۵۰ نفر دیگر زخمی شدند.

امام جمعه شوش با اشاره به برگزاری متفاوت روز قدس به خاطر شیوع کرونا گفت: درست است که امسال شکل برگزاری مراسم تغییر کرد ولی پیام ملت ایران و آزادی خواهان جهان همان بوده که هرسال بر آن تاکید داشته‌اند.
وی افزود: آزادی قدس شریف و خروج متجاوزان صهیونیسم از اراضی اشغالی مهمترین خواسته جهانیان و آزادی خواهان در روز قدس است.
این آئین عبادی با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد و نمازگزاران با خود ماسک، مهر شخصی و سجاده به همراه داشتند.

نمازگزاران در این آئین عبادی همچنین با شعارهای “مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا” جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آن در مناطق اشغالی فلسطین را محکوم کردند. 

تلاوت آیاتی از قران ومناجات از دیگر برنامه های این آئین معنوی بود.

در حاشیه این مراسم معنوی و عبادی پایگاه هایی نیز برای جمع آوری زکات فطره ایجاد شده بود.

منبع: ایرنا