عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: ایجاد فضای پرشور انتخاباتی مستلزم مشارکت رسانه‌ها و مطبوعات است از اینرو از تمامی رسانه‌ها تقاضا دارم در فضای انتخاباتی حضور فعال داشته باشند. به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان رضا نجاتی در نشست هم اندیشی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خانه […]

عصر خوزستان:

معاون استاندار خوزستان: رسانه‌ها شور انتخاباتی ایجاد کنند

اهواز-ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: ایجاد فضای پرشور انتخاباتی مستلزم مشارکت رسانه‌ها و مطبوعات است از اینرو از تمامی رسانه‌ها تقاضا دارم در فضای انتخاباتی حضور فعال داشته باشند.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان رضا نجاتی در نشست هم اندیشی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان بیان کرد:  از روابط عمومی‌ها انتظار داریم با حمایت بیشتر از اهالی رسانه و با هماهنگی با خانه مطبوعات و بسیج رسانه در راستای شور انتخاباتی کمک کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: روابط عمومی‌ها چشم بینای مدیران و پیشانی سازمان خود هستند و باید با فضاسازی انتخاباتی در سطح دستگاه و تکریم ارباب رجوع برای افزایش مشارکت در انتخابات برنامه ریزی کنند.

۲۸ خرداد ماه به طور همزمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا