اثر معکوس اعلام تغییر رنگ‌بندی کرونا در رعایت پروتکل‌ها
اثر معکوس اعلام تغییر رنگ‌بندی کرونا در رعایت پروتکل‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه میزان مراجعه به بیمارستان و بستری بالا است، گفت: هنوز در شرایط عادی قرار نداریم. دکتر علی قمیشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در دزفول، اظهار کرد: روند بروز بیماری و تعداد بیماران بستری در دزفول کاهش یافته است اما هنوز میزان […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه میزان مراجعه به بیمارستان و بستری بالا است، گفت: هنوز در شرایط عادی قرار نداریم.

دکتر علی قمیشی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت بیماری در دزفول، اظهار کرد: روند بروز بیماری و تعداد بیماران بستری در دزفول کاهش یافته است اما هنوز میزان مراجعه به بیمارستان و بستری بالا است و در شرایط عادی قرار نداریم.
وی افزود: اگر روند بیماری اینگونه پیش برود، شاید در دو سه هفته آینده رنگ‌بندی دزفول تغییر کند.
قمیشی با اشاره به تاثیر اعلام تغییر رنگ‌بندی‌ها در عادی‌انگاری شرایط کرونا از سوی مردم، گفت: میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دزفول کمتر از حد انتظار است یعنی هر چه شرایط بهتر شود، حساسیت مردم و میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیشتر کاهش می‌یابد. مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا پوشش واکسیناسیون بالاتر برود و ایمنی نسبت به بیماری افزایش یابد.
وی بیان کرد: رفتار کرونا به ویژه اکنون که در خطر سوش‌های هندی، آفریقایی و برزیلی هستیم، قابل پیش‌بینی نیست و اگر این واریانت‌های جدید در جامعه منتشر شوند، سرعت انتشار بیشتری دارند.
انتهای پیام