عصر خوزستان: دزفول – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه دزفول گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان دزفول اختصاص یافته است. به گزارش ایرنا امیر احسانیان روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره ورزش و جوانان دزفول در این اداره افزود: این اعتبار با […]

عصر خوزستان:

اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ورزشگاه شهید مجدیان دزفول

دزفول – ایرنا – معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه دزفول گفت: ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه شهید مجدیان دزفول اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا امیر احسانیان روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره ورزش و جوانان دزفول در این اداره افزود: این اعتبار با پیگیری نماینده دزفول در مجلس و مسوول اداره ورزش و جوانان این شهرستان تخصیص یافته که باعث شتاب گرفتن روند تکمیل ورزشگاه مجدیان شده است.

مسوول دفتر نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: اختصاص این اعتبار با پیگیری نماینده مردم دزفول در مجلس انجام شد که جان تازه‌ای به این پروژه داد.

حسن فرشادی با قدردانی از زحمات نظری در مدت مسوولیت اداره ورزش و جوانان دزفول برای تهذیبی مسوول جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این آیین با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی شهرستان دزفول گفت: این شهرستان از قطب‌های رزش استان خوزستان به شمار می‌رود.

مهرداد صفراحمدی با بیان اینکه ورزش کل آحاد جامعه را در بر می‌گیرد، افزود: همکاری و تعامل تمام دستگاه‌های اجرایی با اداره ورزش و جوانان برای چرخیدن چرخ ورزش و خدمات رسانی بهتر به جامعه ضروری است.

رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان دزفول نیز در این آیین با اشاره به عملکرد ۶ ساله خود گفت: تا سال ۱۳۹۵ فقط یک نفر از دزفول در مسابقات پارالمپیک حضور داشت ولی بعد از آن چهار نفر در این رقابت‌ها داشتیم.

ناصر نظری با قدردانی از حمایت مسوولان به ویژه نمایندگاه قبلی و فعلی مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: تیم‌های فوتبال و فوتسال بانوان و آقایان در مدت مسوولیت بنده در لیگ دسته یک حضور یافتند و برای شهرستان افتخارآفرینی کردند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد ساختارهای زیربنایی و عمرانی برای توسعه ورزش اظهارداشت: تا قبل از حضور بنده در مسوولیت ورزش و جوانان دزفول ۵۰ باشگاه در این شهرستان وجود داشت که این تعداد در حال حاضر به ۱۲۰ باشگاه رسیده است.

سرانه ورزشی دزفول از ۴۰ سانتیمتر به یک متر رسید

رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان دزفول با اشاره به اخذ مجوز احداث ۶ مغازه در بلوار ۱۵ خرداد افزود: ورزشگاه مجدیان ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که اکنون با حمایت مسوولان پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی با اشاره به اخذ مجوز احداث مجموعه ورزشی در بلوار شهید دانش ادامه داد: ۲ سالن ورزشی نیز توسط خیران احداث شده است؛ یک سالن یکهزار و ۵۰۰ نفری خیرساز در کوی آزادگان در حال ساخت است که در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظری پیگیری برای احداث هشت زمین چمن در روستاهای دزفول را یادآور شد و گفت: ۱۴ زمین ورزشی در روستاهای دزفول احداث شده و ۱۰ چمن مصنوعی نیز در شهر دزفول در حال ساخت است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی هنگام آغاز مسوولیت بنده ۴۵ سانتیمتر مربع بود که اکنون به یک متر رسیده است.

در این آیین از زحمات ۶ ساله نظری در مدت مسوولیت اداره ورزش و جوانان دزفول قدردانی و خادمعلی تهذیبی به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.
نظری از سال ۱۳۹۴ مسوولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان دزفول را برعهده گرفت و اکنون در شرف بازنشستگی است.

تهذیبی نیز پیش از این مسوولیت، مشاور وزیر ورزش و جوانان بود؛ او همچنین در شهرستان‌های ماهشهر، آبادان و ورامین نیز مسوولیت‌هایی برعهده داشته است.

شهرستان دزفول ۱۵ هزار ورزشکار ساماندهی شده دارد.

منبع: ایرنا