عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مسافرانی که به کیش سفر می کنند در صورت بازگشت به اهواز، تست کرونا می دهند.  به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه استان هرمزگان اکنون در وضعیت قرمز کرونایی […]

عصر خوزستان:

انجام تست کرونا از مسافران کیش در فرودگاه اهواز

اهواز – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: مسافرانی که به کیش سفر می کنند در صورت بازگشت به اهواز، تست کرونا می دهند. 

به گزارش ایرنا دکتر فرهاد ابول نژادیان شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه استان هرمزگان اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد به هم استانی های عزیز توصیه می کنیم که از سفر به هرمزگان و به ویژه کیش پرهیز کنند.

وی افزود: بیشترین سفری که از خوزستان به هرمزگان انجام می شود به کیش است و به طور هفتگی پنج پرواز به این منطقه انجام می شود همچنین بسیاری از هم استانی های ما برای کار در عسلویه به این نقطه سفر می کنند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به اینکه سفر به کیش معمولا تفریحی است، در ستاد کرونای استان مقرر شد مکانی در فرودگاه اهواز برای انجام تست از مسافرانی که از کیش بر می گردند، در نظر گرفته شود و در صورتی که جواب تست مسافران مثبت باشد قرنطینه می شوند.

وی در خصوص برگزاری تجمع چند روز گذشته یکی از نامزدهای انتخاباتی در اهواز گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور تنها مجوز لازم برای برگزاری را صادر می کند و مسئولیت نظارت بر اجرای تجمعات بر عهده فرمانداران است.

ابول نژادیان گفت: ما تنها کار نظارت بر مسائل بهداشتی را بر عهده داریم که در تجمع اخیر، علاوه بر توزیع ماسک و تب سنجی، نیروهای بهداشتی در محل حضور داشتند.

در حال حاضر ۱۸ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان زرد کرونایی هستند.

منبع: ایرنا