برنامه ثابت قطعه شهدای گمنام، جوانان و خانواده های بسیاری را جذب کرده است
 
  برنامه ثابت قطعه شهدای گمنام، جوانان و خانواده های بسیاری را جذب کرده است

عصر خوزستان: خنافره، رئیس سازمان آرامستان ها از جذب خانواده ها و به ویژه جوانان توسط برنامه ثابت شب های جمعه در قطعه شهدای گمنام سازمان آرامستان ها خبر داد. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان ها، موسی خنافره رئیس آن سازمان گفت: اجرای برنامه نیایش و دعا در جوار قطعه شهدای گمنام که به […]

عصر خوزستان:

خنافره، رئیس سازمان آرامستان ها از جذب خانواده ها و به ویژه جوانان توسط برنامه ثابت شب های جمعه در قطعه شهدای گمنام سازمان آرامستان ها خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان ها، موسی خنافره رئیس آن سازمان گفت: اجرای برنامه نیایش و دعا در جوار قطعه شهدای گمنام که به صورت هفتگی و ثابت در شب های جمعه توسط گروه خودجوش خادمین شهدای گمنام برگزار می گردد، توانسته است علاوه بر خانواده ها، جوانان بسیاری را جذب نماید.
وی ادامه داد: همه شهدای مدفون در گلزار بهشت آباد زائرین فراوانی دارند، با این حال سایر شهروندان احترام خاصی برای شهدای گمنام قائل هستند.
خنافره با اشاره به برگزاری مراسمات مذهبی در جوار قطعه شهدای گمنام اضافه کرد: هر هفته این برنامه قبل از اذان مغرب آغاز و پس از برگزاری نماز جماعت با پخش دعای کمیل و توزیع اقلام فرهنگی ادامه دارد.