عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دزفولی در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ در مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز شرکت کردند. رضا محمدی خباز روز یکشنبه به رسانه های دزفول اعلام کرد: ترویج آموزه‌های دینی و مذهبی در جامعه یکی از اهداف مهم آموزش و […]

عصر خوزستان:

 بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دزفولی در مسابقات قرآن شرکت کردند

دزفول- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دزفولی در سال تحصیلی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ در مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز شرکت کردند.

رضا محمدی خباز روز یکشنبه به رسانه های دزفول اعلام کرد: ترویج آموزه‌های دینی و مذهبی در جامعه یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش است که با همراهی مربیان و معاونان پرورشی مدارس و با برگزاری مسابقات مختلف در بین دانش آموزان تجلی می‌گردد.

وی افزود: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بیش از ۱۰ هزار دانش آموز دزفولی در دوره های مختلف تحصیلی در سطح مدرسه در مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت کردند که از این افراد ۲ هزار نفر توانستند به مسابقات منطقه ای راه پیدا کنند.

محمدی خباز گفت: با برگزاری مسابقات قرآن و عترت به صورت مجازی افراد برگزیده به مرحله استانی راه یافتند که در نهایت دانش آموزان مستعد شهرستان دزفول توانستند ۱۷ رتبه برتر استانی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به دست آوردند.

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: مجازی شدن مسابقات قرآنی موجب شد که خانواده ها نیز در این امر مشارکت فعال داشته باشند و آموزش و پرورش به یکی از اهداف خود یعنی ترویج تعالیم دینی در بین مردم دست یابد. 

حدود ۸۰ هزار دانش آموز در دزفول مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا