درخواست استاندار خوزستان از کاندیداها برای رعایت پروتکل‌ها
درخواست استاندار خوزستان از کاندیداها برای رعایت پروتکل‌ها

استاندار خوزستان با بیان اینکه دیگر نمی‌توانیم شاهد موج جدید کرونا در خوزستان باشیم، گفت: از کاندیداهای انتخابات درخواست داریم که در شرایط کرونایی متناسب با مجوزها فعالیت کنند و در وضعیت کرونایی، موارد بهداشتی را رعایت کنند. قاسم سلیمانی‌دشتکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایه و جمهوریت نظام بر انتخابات است. جمهوریت و اسلامیت […]


استاندار خوزستان با بیان اینکه دیگر نمی‌توانیم شاهد موج جدید کرونا در خوزستان باشیم، گفت: از کاندیداهای انتخابات درخواست داریم که در شرایط کرونایی متناسب با مجوزها فعالیت کنند و در وضعیت کرونایی، موارد بهداشتی را رعایت کنند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایه و جمهوریت نظام بر انتخابات است. جمهوریت و اسلامیت نظام دو بال یک حرکت هستند و هر کدام خدشه‌دار شوند، بال دیگر نیز لطمه می‌بیند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: به پیروی از امام (ره) که حتی در سخت‌ترین شرایط بر انتخابات تاکید داشت، وظیفه داریم که تمام تمهیدات لازم را فراهم کنیم تا مردم به پای صندوق‌های رای بیایند. از مردم تقاضا داریم که با شور و شوق به پای صندوق‌های رای بیایند و از صندوق قهر نکنند زیرا صندوق رای، سرنوشت آن‌ها را تعیین می‌کند.
استاندار خوزستان گفت: از کاندیداهای انتخابات درخواست داریم که در شرایط کرونایی متناسب با مجوزها فعالیت کنند و در وضعیت کرونایی، موارد بهداشتی را رعایت کنند.
وی افزود: پروتکل‌های بهداشتی لازم در این زمینه مشخص شده است و کاندیداها باید این موارد را رعایت کنند.
سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: بحث کرونا، بحث هستی و مرگ است. تلاش‌هایی شد تا میزان ابتلا به کرونا کاهش پیدا کند به شکلی که فوتی‌های خوزستان از حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر به ۳ نفر در روز رسیده است و تعداد بستری‌ها نیز از حدود ۲۵۰۰ نفر به حدود ۴۰۰ یا ۵۰۰ نفر رسیده است.
وی افزود: ما دیگر نمی‌توانیم شاهد موج جدید کرونا در خوزستان باشیم. جمعیت‌هایی رعایت نمی‌کنند و دور هم جمع می‌شوند؛ هر چند موجب قوی شدن انتخابات می‌شود اما عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیام‌آور مرگ و ایجاد پیک جدید کرونا است.
استاندار خوزستان گفت: اگر موج بعدی کرونا به وجود آید ممکن است تعداد زیادی از مردم از بین بروند. کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها، دستورالعمل‌ها را رعایت کنند و مردم نیز موارد بهداشتی را رعایت کنند تا به کرونا مبتلا نشوند.
انتهای پیام