رسیدگی به تخلفات کرونایی کاندیداها، در شعبه جرایم انتخاباتی خوزستان
رسیدگی به تخلفات کرونایی کاندیداها، در شعبه جرایم انتخاباتی خوزستان

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از رسیدگی به تخلفات کرونایی کاندیداها در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی خبر داد. ولی‌اله حیاتی در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (چهارم خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این قرارگاه تدابیر لازم برگزاری […]


فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از رسیدگی به تخلفات کرونایی کاندیداها در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی خبر داد.

ولی‌اله حیاتی در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (چهارم خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در این قرارگاه تدابیر لازم برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی اندیشیده شده و مقرر شده است که فرمانداران با همکاری روسای شبکه‌های بهداشت و درمان هر شهرستان، مکان‌های روباز را برای فعالیت در زمان تبلیغات کاندیداها شناسایی و به قرارگاه عملیاتی کرونا معرفی کنند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز تیم‌هایی به منظور نظارت و ارزیابی فعالیت کاندیداها از نظر مخاطرات بهداشتی در شرایط کرونایی تشکیل داده‌اند که در موعد قانونی، فعالیت این تیم‌ها آغاز خواهد شد.
حیاتی بیان کرد: دستورالعمل نحوه فعالیت در ستادهای انتخاباتی در شرایط کرونا و در روز اخذ رای نیز به ستاد انتخابات خوزستان اعلام شده است.
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان تصریح کرد: برابر مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا و ستاد امنیت انتخابات، تخلفات کرونایی کاندیداها در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی رسیدگی می‌شود.
وی عنوان کرد: برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم نیز در شرایط بسیار خوب و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.
حیاتی گفت: اصناف مراقب باشند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند. در وضعیت بسیار شکننده‌ای به سر می‌بریم و هر آن ممکن است وضعیت خوزستان قرمز شود و سپس با محدودیت فعالیت اصناف مواجه می‌شویم. اصناف اگر می‌خواهند همچنان فعالیت با دوامی داشته باشند، باید پروتکل‌های بهداشتی را با دقت رعایت کنند.
انتهای پیام