عصر خوزستان: آبادان – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از تایید صلاحیت سه نفر دیگر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی در این شهر خبر داد و گفت: تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در خرمشهر با اضافه شدن این سه نفر به ۱۵۰ نفر رسید. محمدحیدری روز یکشنبه ، با بیان اینکه تمهید لازم برای […]

عصر خوزستان:

سه داوطلب شورای اسلامی شهر خرمشهر تایید صلاحیت شدند

آبادان – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر از تایید صلاحیت سه نفر دیگر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی در این شهر خبر داد و گفت: تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی در خرمشهر با اضافه شدن این سه نفر به ۱۵۰ نفر رسید.

محمدحیدری روز یکشنبه ، با بیان اینکه تمهید لازم برای برگزاری انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خرمشهر تدارک دیده شد افزود: در این راستا چهار هزار و ۳۰۰ نفر عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان خرمشهر همکاری دارند.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا ضمن انتخاب شعب اخذ رای در مکان‌هایی که دسترسی مردم به آن آسان باشد و فراهم کردن امکانات لازم همچون وسایل سرمایشی، سایبان و توقفگاه برای وسایل نقلیه تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: به منظور روان سازی و سرعت در اخذ رای در شعب پر جمعیت تعداد کاربران افزایش یافته تا با توجه به شرایط خاص کرونا شهروندان در صف‌ طولانی قرار نگیرند.

فرماندار ویژه خرمشهر از حذف اثر انگشت در شعب اخذ رای خبر داد و گفت: برای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا استفاده از استامپ برای اثر  انگشت حذف شد.

وی به پیش‌بینی یک شبعه ویژه اخذ رای برای بیماران کرونایی و مراکز بهداشتی درمانی خبر داد و افزود: در همه شعب اخذ رای ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل بهداشتی یک نماینده از اداره بهداشت مستقر خواهد شد.

حیدری ادامه داد: پشتیبانی و هماهنگی‌ لازم برای حمل و نقل صندوق‌های اخذ رای انجام شده و دوره‌های آموزشی عوامل اجرایی انجام شده است.

وی با اشاره به بررسی تخلفات احتمالی نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر گفت: برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی دادگستری خرمشهر یک شعبه به این امر اختصاص داده و همچنین نیروی انتظامی فضای مجازی را رصد می‌کند.

فرماندار ویژه خرمشهر به تمامی داوطلبان انتخابات شورای اسلامی توصیه کرد ضمن رعایت اخلاق اسلامی در جریان انتخابات تعامل و رقابت با سایر داوطلبان را در فضایی اخلاق مدار و قانونمند دنبال کنند.

حیدری مشارکت حداکثری در انتخاب و انتخاب افراد اصلح برای شورای اسلامی شهر را خواستار شد و افزود: شهروندان خرمشهری در انتخابات نیروهای کارآمد، دلسوز با نیت خیرخواهانه، متخصص و متعهد را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری که انتخابات ملی است برای ایران و جهان تاثیر فوق العاده‌ای دارد و نشانگر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا ۱۱۰ صندوق اخذ رای برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر پیش بینی شده است.

۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در کشور برگزار می‌شود. هفت نفر به شورای اسلامی شهر خرمشهر راه پیدا می‌کنند.

منبع: ایرنا